اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. تير 1396 - 23:49   |   کد مطلب: 25645
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان:
نمایشگاه خانه مدرن در همدان برپا می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برگزاری نمایشگاه خانه مدرن (مبلمان و لوستر) در همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ تیرماه امسال در همدان پذیرای همشهریان است.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان

به گزارش صبح الوند، حسین الماسی گفت: نمایشگاه خانه مدرن (مبلمان و لوستر) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان تا 16 تیرماه جاری پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه نمایندگانی از استانهای تهران، مازندران، البرز،چهارمحال بختیاری، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، فارس و غیره در 3 سالن ابن سینا، هگمتانه و الوند و و فضای باز نمایشگاه به ارائه محصولات خود می پردازند.

الماسی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده تمایل تولیدکنندگان و صاحبان صنایع برای حضور در نمایشگاه همدان بسیار بالاست بیان کرد: در این نمایشگاه از فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع برای برپایی حدود 100 غرفه بهره گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان توجه به رونق اقتصادی، اشتغالزایی و تمرکز بر رونق گردشگری را بخشی از دستاوردهای نمایشگاه همدان دانست و افزود: نمایشگاه همدان به عنوان یکی از چند نمایشگاه برتر کشور به شمار می‌رود که با ایجاد سایت جدید توانمندی در این حوزه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان