اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1396 - 23:47   |   کد مطلب: 25998
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه ،هم زمان با هفدهمین نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری در محل فعلی نمایشگاه های بین المللی استان همدان خبر داد.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان

به گزارش صبح الوند، حسین الماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در این دوره هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه، هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از هشتم مردادماه برپا می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از 8 مردادماه کار خود را آغاز می‌کند و تا 13 همان ماه با حضور 70 متقاضی شرکت کننده از استان‌های تهران، گیلان، اصفهان، قم، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی و همدان در میدان عاشورا برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان عنوان کرد:  این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و در سالن‌های ابن‌سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

الماسی ایجاد فضای رقابتی در بین مشارکت‌کنندگان را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد و گفت: ایجاد این فضا تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

وی بیان کرد: تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و ارایه ی خدمات پس از فروش مطلوب از مزایای این نمایشگاه است که می‌تواند خریداران را در انتخاب کالای مناسب و دل‌خواه یاری رساند.

الماسی تصریح کرد: ارائه شیوه‌های نوین بازاریابی و توزیع نیز از مواردی است که نام‌های معتبر جهانی را وا می‌دارد که در نمایشگاه‌هایی این چنینی شرکت کرده و بازار ایران را برای عرضه‌ی کالای خود مناسب و مطلوب بدانند.

به گزارش تسنیم، ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 تا 22 و در روز جمعه 10 تا 22 است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان