اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. شهريور 1394 - 22:58   |   کد مطلب: 13756
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، در حال برگزاری است.
همدان میزبان نمایشگاه های تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

به گزارش صبح الوند، حسین الماسی اظهار داشت: از 9 تا 13 شهریور ماه، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان میزبان دو نمایشگاه تخصصی شامل پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و هم زمان با آن دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی است.

وی گفت: در این دونمایشگاه آخرین محصولات شرکت های داخلی و نمایندگان برندهای معتبر خارجی در یک فضای کاملا رقابتی ارائه می شود.

الماسی اظهار کرد: بیش از 100 غرفه در سه سالن سرپوشیده و فضای باز نمایشگاه محصولات خود را عرضه می کنند.

وی افزود: این دو نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع دایر شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: 110 واحد در صنعت ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تاسیسات در این نمایشگاه فعالیت می نمایند.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان از استان تهران،  البرز، قم، قزوین، مرکـزی، خراسان رضـوی، آذربایجان شرقی، یزد، کردستان، هرمزگان و همدان در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی حضور دارند.

الماسی افزود: ساعت بازدید این نمایشگاه ها از 16 تا 21:30 دقیقه شب می باشد و شرکت برای عموم آزاد است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان