اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1396 - 20:35   |   کد مطلب: 25492
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
محور نهاوند- آورزمان تبدیل به قتلگاه شده است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: محور نهاوند –آورزمان یکی از محور‌های مواصلاتی استان همدان است که تبدیل به قتلگاه مردم شده است به طوري كه سال گذشته 50 نفر کشته و 400 نفر مصدوم، مجروح و قطع نخاعی داشت.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در رابطه با انتخابات با بیان اینکه برنده این میدان مردم بودند، اظهار کرد: آنچه برای نظام و مسؤولان باید نصب‌العین قرار گیرد تولید و اشتغال بوده و سایر موارد حاشیه‌ای است.

 

وی با اشاره به اینکه مجلس در سال گذشته نشان داد که دولت اجازه دارد 30 درصد درآمد فروش نفت به صندوق ذخیره ارزی داده نشود و به 20 درصد تقلیل کند، افزود: دو هفته پیش مجلس به دولت اجازه داد یک و نیم میلیارد دلار در راستای استغالزایی روستایی و عشایری از صندوق توسعه ملی برداشت کند.

 

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو پروژه محوری و زیربنایی در استان افزود: یک سد گرین نهاوند یکی از پروژه‌ها بود، 30 سد کشور تعطیل شده بود و تنها سدی که به چرخه اجرایی برگشت سد گرین بود.

 

وی با بیان اینکه با وحدت توانستیم پروژه را موفق اجرا کنیم، بیان کرد: یکی از محور‌های مواصلاتی استان محور نهاوند –آورزمان بوده که تبدیل به قتلگاه مردم شده بود و سال گذشته 50 نفر کشته و 400 نفر مصدوم، مجروح و قطع نخاعی داشت.

 

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه برای ایجاد و افزایش تحول در همه عرصه‌ها در استان باید مدیران با نگاه و رویکرد توسعه‌ای ورود کنند، افزود: ماهیت وجودی و رسالت ذاتی و کاری بنده در این جلسه این است که ناظر بر اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی باشیم و دیدم که کارها روی روال است.

 

وی با بیان اینکه تاکید داریم که شاخص‌ها باید واضح، پویا، مبرهن و بدون ابهام باشد که در راستا اعتمادسازی است، افزود: 110 میلیارد تومان اعتبار تمکلک دارایی در استان وجود دارد که 25 میلیارد تومان برای پروژه‌هایی رفت که کارکرد استانی دارند.

 

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 85 میلیارد تومان مانده که سهم شهرستان همدان لحاظ می‌شود، بیان کرد: 40 میلیارد تومان سهم شهرستان‌های دیگر استان است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید مقداری جهان‌بینی استان با همه موارد لحاظ شود، افزود: نهاوند 13 سراب دارد و راه سراب گیان که کارکرد استانی دارد و باید جزو پروژه‌های 25 میلیاردی لحاظ شود چراکه کارکرد استانی دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان