اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1396 - 12:59   |   کد مطلب: 25321
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان خبر داد
تأیید انتخابات شوراهای همدان در فرصت 15 روزه قانونی
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان گفت: هیأت نظارت بر انتخابات شوراها هنوز هیچ یک از انتخابات شورای شهر در استان همدان را تأیید نکرده است
تأیید انتخابات شوراهای همدان در فرصت 15 روزه قانونی

به گزارش صبح الوند، حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه هنوز در خصوص تأیید هیچ انتخابات شورای شهری در سطح استان همدان هیأت نظارت اظهار نظر نکرده است، اظهار کرد: باید با توجه فرصت قانونی 15 روزه که به هیأت نظارت داده شده است، به مرور بررسی شده و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

 

وی با بیان اینکه عدم تأیید انتخابات شورای شهر به علت اینکه ممکن است اعتراضی از سوی کاندیداها باشد، تاکنون اعلام نشده است، تصریح کرد: همچنان هیأت نظارت منتظر اتمام زمان اعتراض‌ها و بررسی کامل همه جوانب انتخابات است تا تأیید نهایی را اعلام کند.

 

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: فرصت شکایت کاندیداهای معترض شورای شهر به اتمام رسیده است و اکنون هیأت نظارت 15 روز فرصت رسیدگی به این شکایات را دارد که به مرور با بررسی شکایات تأیید انتخابات شورا نیز اعلام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هیأت نظارت استان همدان پس از بررسی پرونده‌های شکایات کاندیداها و تخلفات صحت انتخابات شوراها در همدان را اعلام می‌کند که ممکن است این اعلام نظر یکباره یا به مرور باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان