اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. خرداد 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 25355
امام جمعه تویسرکان گفت: برخی می‌خواهند امام(ره) را به ترویج اسلام آمریکایی متهم کنند در حالی که همه می‌دانند امام هرگز با سردمداران کفر و طاغوت جهانی سر سازش نداشت.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک شخصیت بی‌نظیر الهی در عصر حاضر است که با گفتمان حقیقت طلب انقلاب اسلامی هیمنه نظام سلطه جهانی را در هم شکست.

وی افزود: مکتب امام(ره) همان تداوم ارزش‌های انبیا الهی و مبارزه با جهل، تعصب، بی‌عدالتی و تبعیض در جوامع بشری است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به تلاش برخی افراد در خارج و داخل کشور برای تحریف ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های امام خمینی(ره) تصریح کرد: برخی می‌خواهند امام(ره) را به ترویج اسلام آمریکایی متهم کنند در حالی که همه می‌دانند امام هرگز با سردمداران کفر و طاغوت جهانی سر سازش نداشت.

وی گفت: اینکه شخصیت امام راحل(ره) با سلایق و دیدگاه‌های شخصی خود مصادره کنیم، خیانتی نابخشودنی به امام، انقلاب و عموم مردم است.

موحدی اظهار داشت: امام(ره) از مردم و برای مردم بود و هرگز خود را برتر از اقشار مختلف مردم نمی‌دانست و محبوبیت بی‌نظیر ایشان نیز از این ویژگی‌های الهی نشأت می‌گرفت.

وی تأکید کرد: امروز اندیشمندان، نخبگان، صاحب نظران و همه اقشار مختلف مردم باید مراقب جریان خزنده‌ای که به دنبال تحریف اندیشه‌های امام و معرفی نادرست افکار ایشان هستند، باشند.

موحدی افزود: امام خمینی در قلب مردم ایران و همه حقیقت طلبان جهان جای دارد و همین نفوذ قلبی پایه‌های استکبار جهانی را عاقبت به نابودی می‌کشاند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان