اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1396 - 9:12   |   کد مطلب: 25005
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان:
عضویت در اتاق همدان ۶۰ درصد رشد داشته است
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با بیان اینکه رشد ۶۰ درصدی عضویت در اتاق همدان را شاهد بودیم گفت: هدف ما در سال جدید رسیدن به عضویت ۷۰۰ نفری است.
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان

به گزارش صبح الوند، علی‌اصغر زبردست در نشست بزرگ فعالان اقتصادی استان همدان اظهار داشت: تعداد اعضا اتاق همدان رشد 60 درصدی داشته و بر این اساس از 360 عضو امروزه به 585 نفر عضو در اتاق بازرگانی استان رسیدیم.

 

وی با اشاره به اینکه به کسب هر 15 کرسی سهم همدان در اتاق کشور امیدوار هستیم گفت: در استان همدان بیش از 2000 فعال اقتصادی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت داریم که سهم به‌سزایی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان دارند.

 

زبردست با بیان اینکه حمایت از کسب‌ و‌ کار روستایی و تسهیل فعالیت‌های تولیدی ثمره بخش است، تصریح کرد: الگوی یک روستا یک محصول فعالیت اقتصادی ساکنان روستا را از کشاورزی و سایر فعالیت‌های سنتی فراتر برده و موجب ایجاد ارزش‌افزوده می‌شود.

 

رئیس اتاق بازرگانی همدان تاکید کرد: با شروع دور هشتم اتاق بازرگانی و با برنامه‌ریزی مدون و هدف‌گذاری برجسته 5 محور را در اتاق همدان هدف‌گذاری کرده‌ایم و با رویکرد عضو محوری به دنبال جذب بیش از 900 نفر تا دوسال آینده به عضویت اتاق بازرگانی استان هستیم.

 

زبردست با تاکید بر اینکه با کمبود مکان و جای مناسب در اتاق بارزگانی مواجه‌ایم، عنوان کرد: امروز ساختمان جدید اتاق همدان واقع در جاده همدان به تهران کلنگ‌زنی شد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا 16 ماه آینده قابل بهره‌برداری است

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان