اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1396 - 9:04   |   کد مطلب: 25004
نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم گفت: بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه سپاه حفظ تقوا و عقیده است به طوری که این وظیفه حتی از وظیفه دفاعی آن نیز مهمتر است.
حضور حداکثری مردم

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی، شرعی، دینی، اخلاقی، عقلی و ملی است.

 

وی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات باعث خوشحالی دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا، صهیونیست و دنباله‌روهای آنان خواهد شد، افزود: حضور مردم و رأی حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی به فرد اصلح، زمینه‌ساز تحقق مردم سالاری اسلامی به معنای واقعی کلمه خواهد شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه تاکید و عنوان کرد: باید هر فرد انقلابی و جهادی تکلیف شرعی و الهی خود را برای بصیرت افزایی انجام دهد تا تعالی فرامین امام خامنه ای (مدظله العالی) اقدام شود.

 

وی با اشاره به نقش سپاه در انتخابات ابراز داشت: سپاه مسئولیت دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از بدو پیروزی انقلاب تاکنون داشته، دارد و خواهد داشت.

 

سردار ابوحمزه اضافه کرد: سپاه در همه عرصه ها وظایف و تکالیف خود را انجام خواهد داد و در طول این سال‌ها نقش سپاه و بسیج در تمام عرصه ها اثرگذار و مفید بوده است.

 

وی با اشاره به شبهه افکنی‌ها در جامعه تصریح کرد: باید تببین و آگاه سازی قشرهای مختلف جامعه اعم از بسیجی و غیر بسیجی در این زمینه انجام شود تا نسبت به وظایف و تکالیف خود توجیه شده و تکلیف الهی و قانونی خود را در 29 اردیبهشت دقیق انجام دهند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « در سال‌های 76، 84، 88 و 92 کسانی بودند که می خواستند در مقابل انتخابات و رأی مردم بایستند ولی من دخالت کردم و در مقابل آنها ایستادم»،گفت: این افراد همان ضد انقلاب، معاندین و فتنه گران بودند که هدفشان برای براندازی نظام و شکست انقلاب اسلامی است و از همه راهکارها استفاده می کنند.

 

وی در همین خصوص با بیان اینکه هر فردی بخواهد در مقابل انتخابات و رأی مردم بایستند با آن برخورد خواهد شد، اضافه کرد : به فضل الهی با تدابیر حکیمانه امام خامنه ای(مد ظله العالی) و همه دلسوزان نظام و مردم اجرای قانون در همه بخش ها ملاک عمل بوده و هرکسی بخواهد غیرقانونی عمل کند بر اساس مقررا با ایشان برخورد خواهد شد.

 

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه باید روند انتخابات با رعایت ضوابط و مقررات و قانون توسط همه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی و اقشار جامعه انجام شود، یادآور شد: برای رفع مشکلات و کمبودها در جامعه باید فردی مومن، انقلابی، ولایتمدار، کارآمد، شجاع و دلسوز تعیین تا با بهره‌گیری از ظرفیت های گوناگون کشور مشکلات را حل کند

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان