اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. فروردين 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 24598
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
مبانی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری مسیر اصلی و جهادی همه مسئولان
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان مبانی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری 8 مورد از نظرات ارزشمند را به عنوان مسیر اصلی و جهادی همه مسئولان برشمرد و گفت: همه باید در راستای تحقق شعار سال وارد عمل شوند و تمام تلاش خود را به کار گیرند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

به گزارش صبح الوند، بیش از 40 تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سپاه الحسین (ع) با سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارلحسین (ع) در سالن شهید همدانی سپاه استان دیدار کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه رجب و تقدیر از زحمات همه مدیران و با قدردانی از سازمان بسیج ادارات استان عنوان کرد: این گونه حرکات باعث حفظ انجام می‌شود.

 

سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان مبانی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری 8 مورد از نظرات ارزشمند را به عنوان مسیر اصلی و جهادی همه مسئولان برشمرد و گفت: همه باید در راستای تحقق شعار سال وارد عمل شوند و تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارلحسین (ع) نیز ضمن تبریک سال جدید و خیر مقدم از زحمت یک سال گذشته همه مدیران تجلیل و زحمات آنان را برگی زرین در کارنامه سراسر افتخار استان عنوان کرد.

 

سرهنگ امیری با بیان اینکه نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری راه را خطیرتر کرده است، بیان داشت: هر جا روحیه جهادی بوده است ما موفق و سر بلند هستیم و هر جا مدیریت ها ضعیف اعمال شده دچار عقب ماندگی شده ایم.

 

در پایان نیز برخی از مدیران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان