اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 20:43   |   کد مطلب: 24378
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا همزمان با فرارسیدن سال نو در میدان باباطاهر و تپه هگمتانه در همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها تا 12 فروردین ماه برپاست
همزمان با فرارسیدن سال نو صورت می‌گیرد

به گزارش صبح الوند، علی مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا همزمان با فرا رسیدن سال نو خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت جشنواره نوروزی همدان این نمایشگاه‌ها از 29 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین ماه برپاست.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در میدان باباطاهر و تپه هگمتانه برپا خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب برپا خواهند بود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از برگزاری جشن سال تحویل نوروز 96 خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن سال تحویل 30 اسفند ساعت 13 در میدان باباطاهر برگزار می‌شود که علاقمندان به همراه خانواده می‌توانند در این جشن حضور یابند.

 

*برگزاری دو جنگ شادی در عین‌القضات و میدان باباطاهر

 

وی به برگزاری دو جنگ شادی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: نخستین جنگ شادی از یکم تا سوم فروردین ماه ساعت 17 در مقابل مجتمع عین‌القضات همدانی محل استقرار ستاد خدمات سفر، برگزار خواهد شد.

 

مالمیر یادآور شد: جنگ شادی دیگری نیز از پنجم تا هشتم فروردین ماه از ساعت 17 در میدان باباطاهر برگزار می‌شود که مسافران و گردشگران حاضر در جوار آرامگاه باباطاهر می‌توانند از آن دیدن کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان