اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 16:58   |   کد مطلب: 24370
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی گفت: بارش‌ باران از فردا شدت می‌گیرد و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی از ظهر روز دوشنبه 23 اسفند ماه در آسمان استان همدان اظهار داشت: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

وی افزود: از فردا یکشنبه تا بعد از ظهر دوشنبه 30 اسفند ماه گاهی رگبار شدید  باران، رعد و برق، تگرگ، وزش شدید باد و در نقاط مستعد، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان تصریح کرد: بر این اساس احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارات رعد و برق و تگرگ در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: میزان بارش‌ها تا اواخر هفته جاری در استان همدان با شدت کمتری همراه خواهد بود که البته در بعضی ساعات احتمال وقوع رعد و برق و تگرگ و بارش برف وجود دارد.

پیرتاج‌همدانی بیان کرد: از بعد از ظهر فردا یکشنبه تا بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری به دلیل شدت بارش  و گاهی به صورت برف، در ساعاتی اختلال و کولاک برف و لغزندگی و مه‌آلودگی جاده‌های مواصلاتی استان وجود دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در ساعاتی احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در سطح شهرهای استان وجود دارد و لازم است از توقف در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با بیان اینکه سردترین نقطه استان ظرف 24 ساعت گذشته گل‌تپه با دو درجه سانتیگراد زیر صفر بوده است، اظهار داشت: در ظرف 24 ساعت گذشته حداقل دمای همدان چهار درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و حداکثر دمای آن 12 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان