اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1397 - 10:50   |   کد مطلب: 29212
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان همدان هشدار داد
احتمال آبگرفتگی معابر در همدان/بارندگی تا دوشنبه در همدان ادامه دارد
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان همدان از احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها به ویژه در جنوب استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه بارش باران و احتمال وقوع رگبار تا اواخر هفته در استان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: بارش‌های بهاری امروز و روز دوشنبه به اوج خود می‌رسند و با توجه به اینکه ممکن است شاهد بارش قابل ملاحظه در برخی ساعات باشیم بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بارش‌های بهاری به شیوه رگباری بوده و مداوم نیست بلکه در برخی ساعات شدت می‌گیرد.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه آسمان استان امروز نیمه‌ابری تا ابری و در برخی ساعات شاهد رگبار و بارش باران خواهیم بود، افزود: در برخی ساعات نیز شاهد افزایش سرعت باد خواهیم بود اما وزش باد به شکل مداوم نیست.

وی درباره تغییرات دما طی فعالیت این سامانه بارشی نیز گفت: در طول این هفته روزها خنک بوده و شب‌ها به علت ابرناکی شاهد افزایش دما خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان‌های همدان، ملایر و قهاوند شاهد بارش باران هستیم و این روند به ویژه در جنوب استان ادامه خواهد داشت.

باقری‌شکیب در پایان با اشاره به اینکه طی 24ساعت گذشته دمای هوای همدان با 8 و 19 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است، گفت: در شبانه‌روز گذشته شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد با 21 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و گل‌تپه با 6 درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان