اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. اسفند 1395 - 22:18   |   کد مطلب: 24342
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان در بازی فردا برابر نفت‌وگاز گچساران چاره‌ای جز پیروزی ندارد و محکوم به برد است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان

به گزارش صبح الوند، هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست هفته نخست تیم فوتبال شهرداری همدان در مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در بازی با شهرداری تبریز قبل از اینکه وارد مسابقه شویم بازی را باخته بودیم چراکه قبل از این دیدار نزدیک به یک ماه تمرینات مناسبی نداشتیم.

وی بابیان اینکه چند روز در سالن و چند روز نیز در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار شهید علیرضا شمسی‌پور که شباهتی به چمن ندارد بازی کردیم و همین موضوع باعث شد عضلات بازیکنان ما دچار مشکل شود، گفت: قبل از بازی با شهرداری تبریز عضلات بازیکنان شهرداری همدان دلیل گرفته بود و روز بازی بازیکنان داخل زمین راه می‌رفتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل تیم فوتبال شهرداری همدان عدم تمرینات مناسب است، گفت: زمین تمرینی نداشتیم که به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشیم.

وی با بیان اینکه از شرایط مسابقات به‌طور کامل دور بودیم و نتوانستیم حتی یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم درحالی‌که تیم تبریز ۳ مسابقه تدارکاتی انجام داده بود، عنوان کرد: یکی دیگر از دلایل باخت ما غرور بازیکنان و تمام عوامل تیم از خود بنده گرفته تا تدارکات بود و ما هر کاری انجام دادیم که این غرور را از بازیکنان دور کنیم نتوانستیم.

 وی بابیان اینکه در بدترین قرعه لیگ دسته دوم فوتبال قرارگرفته‌ایم، عنوان کرد: قدرتمندترین تیم‌های لیگ دسته دوم با شهرداری همدان هم‌گروه هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و تا آخرین لحظه برای صعود بجنگیم.

گل محمدی با اشاره به دیدار هفته دوم شهرداری همدان گفت: در این هفته میزبان نفت و گاز گچساران هستیم که از بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای سود می‌برد و به یقین شهرداری همدان بازی بسیار سختی برابر این تیم در پیش دارد.

وی بابیان اینکه در این دیدار چاره‌ای جز پیروزی نداریم، گفت: به بازیکنان گفته‌ام که اگر در این بازی امتیاز از دست بدهید باید قید لیگ یک را بزنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان