اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 23:39   |   کد مطلب: 24296
فرماندار بهار از شناسایی ۱۲ پروژه نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.
شناسایی ۱۲ پروژه نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی در بهار

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محسن مرادی پناه ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان بهار بر اجرای سیاست های کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با تمام توان در این حوزه وارد شده و به تبع شهرستان نیز پیگیری هایی در این حوزه داشته و عملکرد شهرستان به صورت مستند درآمده است.

مرادی پناه اضافه کرد: اقصاد مقاومتی بر اساس چشم انداز توسعه و آیتم های مشخص شده انجام می شود و اقدامات دستگاههای اجرایی مانند دستگاههای خدمات رسان منفک از برخی کارهای اقتصاد مقاومتی نیست و همه در یک راستا است.

فرماندار بهار عنوان کرد: چارچوب مشخص در استان برای همه شهرستانها تعریف شده تا از اعمال سلیقه جلوگیری شود.

وی افزود: برنامه اقتصاد مقاومتی برنامه راهبردی بلندمدت و پویا است که کشور را در برابر تهدیدات ایمن کرده اما تحقق اهداف، همراهی مردم را می طلبد.

مرادی پناه اظهار داشت: مردمی کردن اقتصاد و خصوصی سازی، ارتقای کیفیت فعالیت ها و کاهش هزینه ها، مطرح کردن اقتصاد دانش بنیان و استفاده از استعدادهای برتر و نیروی انسانی به عنوان سرمایه و مهمترین زیرساخت کشور، ارتقای بهره وری برای رسیدن به حداکثر کارایی و اثربخشی، توجه به تولیدات داخلی و امنیت غذایی در راس امور قرار دارد.

وی افزود: ۴ کمیته علم و فناوری، عمران و انرژی، اقتصادی و فرهنگی و گفتمان سازی در شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار بهار خصوصی سازی را از برنامه های مهم اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: در شهرستان بهار ۱۲ پروژه نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی وجود دارد که ۱۰ درصد از تعداد پروژه های قابل واگذاری استان را شامل می شود.

وی عنوان کرد: بر اساس اطلاعات جمع اوری شده، امسال بهترین و پررونق ترین سال صادرات سفال در استان بوده است که در اقتصاد شهرستان بسیار موثر است.

مرادی پناه هدف از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی را احصا مشکلات و موانع برشمرد و گفت: باید راهکارها و پیشنهادات برای حل مشکلات ارائه شود.

وی درخصوص وضعیت کارگاههای سفال داخل شهر لالجین گفت: میراث فرهنگی و اتحادیه سفال باید ماندگاری کارگاههای سفال را در داخل شهر لالجین مشخص کند تا گازکشی به کارگاهها صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان