اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 13:10   |   کد مطلب: 13820
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه توجه به ایده ها، منابع انسانی و بخصوص بخش تعاون بسیار ضروری است.
بخش تعاون اهرم محرکه تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش صبح الوند، مسعود اقلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه بر توان اقتصادی داخل و مردمی بودن اقتصاد مورد توجه ویژه بوده است که این موضوع دقیقا مصداق ویژگی‌ های اقتصاد بخش تعاون است.

وی گفت: بخش تعاون کشور، بخش کاملا اقتصادی مردم محور است.

اقلامی اظهار کرد: همه بخش های اقتصادی کشور در هر زمینه می‌توانند با کمک بخش تعاون در مسیر رشد قرار گیرند و این ظرفیت در تعاونی‌ های کشور دیده می‌ شود.

وی افزود: تعاونی ها یکی از اهرم‌ های اصلی تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: برای تحقق سریعتر اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب باید روحیه تعاون در بین مردم بیش از پیش تقویت شود و آنها را به مشارکت گرفته شوند.

وی با اشاره به نقش بی بدلیل تعاون ها در اشتغال کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بخش تعاون به عنوان رکن دوم اقتصادی است و بر اساس اصل 34 این قانون، یکی از هدف های مهم بخش تعاون ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و کم‌ کاری در جامعه است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان