اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. اسفند 1395 - 23:45   |   کد مطلب: 24261
سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرایطی که بسیاری از هواداران این تیم با مشکلات اقتصادی شدیدی مواجه هستند بار دیگر از آن‌ها درخواست کرد که به باشگاه کمک مالی کنند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس که از سه اسپانسر سود می‌برد بار دیگر از هواداران خود درخواست کمک مالی کرد. این باشگاه که از حمایت مالی یک اپراتور همراه اول، یک موسسه مالی و یک شرکت سود می‌برد در روزهای آخر سال 95 و در اوج مشکلات اقتصادی مردم و در شب عید، از هواداران خود خواسته برای رفع مشکلات مالی کمک کنند. این اتفاق در اوایل مدیریت طاهری هم رخ داده بود آنجا که با اعلام شماره حساب از مردم درخواست کمک کرد، اتفاقی که انتقادهای زیادی در پی داشت.

 

در ویدئویی که سایت باشگاه پرسپولیس از علی اکبر طاهری روی خروجی خود قرار داده، سرپرست این باشگاه با اشاره به مشکلات مالی از هواداران درخواست کرده که هر کسی به هر نحوی که می‌تواند به باشگاه کمک کند. در زیرنویس این مصاحبه ویدئویی شماره حساب و نام بانک نوشته شده است.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که به اعتقاد بسیاری از افراد، باشگاه پرسپولیس به واسطه پیامک‌های اسپانسر خود، می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد و البته به واسطه نام بزرگ این باشگاه می‌تواند درآمدزایی کند. حال سؤال این است که مدیران باشگاه پرسپولیس که می‌گویند مشکلات مالی زیادی دارند خودشان در راه برطرف کردن این مشکلات چه گامی برداشته‌اند و چگونه از هوادارانی که بسیاری از آنها از نظر مالی در مضیقه هستند و حتی پول رفتن به ورزشگاه را هم ندارند، می‌خواهند به این باشگاه کمک کنند؟ آیا آنها نمی‌توانند با توجه به پتانسیل بالای پرسپولیس از این ظرفیت استفاده و درآمدزایی کنند؟ آیا باید همیشه چشم به جیب مردمی داشت که خیلی از آنها در تامین آجیل شب عید مانده‌اند؟

 

آیا بهتر نیست سرپرست باشگاه پرسپولیس که باشگاهش با جذب دو بازیکن بی‌کیفیت اوکراینی (پلی‌یانسکی و پریموف) پول بیت‌المال را هدر داد و در نهایت این دو جدا شدند، به جای کمک خواستن از مردم، جلوی چنین کارهایی را بگیرد و مراقب باشد حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان پول بی‌زبان را صرف جذب این بازیکنان بی‌کیفیت نکند. چه کسی مسئول به هدر رفتن بیت‌المال است؟ چه کسی مسئول جذب آنتونی گولچ در فصل جاری است که اصلا برای پرسپولیس بازی نکرد و رفت و به گفته طاهری 100 هزار دلار صرف صدور رضایت‌نامه‌اش شد؛ بماند که 600 میلیون تومان مبلغ قرارداد خودش است که با شکایت به فیفا خواهان شده است. آیا با جلوگیری از این کارها نمی‌شد مشکلات مالی را حل کرد؟

 

آیا بهتر نیست به جای این کارها میزان دقیق درآمد باشگاه پرسپولیس از شرکت اپراتور تلفن مشخص و اعلام شود چند درصد از این پول به حساب باشگاه می‌رود؟ چرا در این زمینه شفاف‌سازی نشده و اعلام نمی‌شود که چقدر از این راه به باشگاه پرسپولیس رسیده است؟ چرا همیشه باید از مردم مایه بگذاریم؟ مدیریت‌ها در ورزش ایران تا چه زمانی باید اینگونه باشد؟ آیا مدیریت فقط نشستن روی صندلی باشگاه پرسپولیس و درخواست کمک کردن از مردم است

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان