اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1395 - 23:50   |   کد مطلب: 24182
عضو شورای شهر همدان بر پرداخت حقوق کارکنان شهرداری همدان همراه با عدالت تاکید کرد و گفت: نیروهای قراردادی به پیمانی در سال ۹۶ تبدیل وضعیت می‌شوند.
نیروهای قراردادی شهرداری همدان

به گزارش صبح الوند، حسین قراباغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: براساس دستورالعمل اجرایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی از طریق آزمون علمی و تخصصی ابلاغی به تمامی شهرداری‌های کشور مصوبه مذکور در جهت تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و همچنین کارکنان وابسته در سال 95 ابلاغ شد تا شاهد تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در سال 96 خواهیم بود.

وی افزود: این موضوع دغدغه کمیسیون برنامه بودجه، حقوقی و امور اداری است که در سیاست‌های ابلاغی مصوب شده در شورا به شهرداری در خصوص چگونگی تهیه و تنظیم بودجه سال 96 شهرداری همدان وجود دارد. این موضوع در بند 12 آن بطور خاص تامین کرامت، معیشت کارکنان و عدالت در پرداخت حقوق بین کارکنان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی را اشاره و تاکید شده است.

قراباغی تصریح کرد: شهرداری همدان درباره اجرایی کردن دستورالعمل مذکور و سیاست‌های شورای اسلامی شهر انصافاً تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه و مجدانه را در این باره انجام داده و می‌دهند.

عضو شورای شهر همدان تصریح کرد: کمیسیون برنامه، بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این خصوص تاکید، نظارت و رصد اقدامات شهرداری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی و ایجاد امنیت شغلی سبب آن خواهد شد که عدالت حقوقی و دستمزدی بین این نیروها و سایر نیروهای فعال شهرداری برقرار شود که امیدواریم شاهد عملی شدن این اتفاق باشیم.

قراباغی بیان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه در بررسی بودجه جاری سال 96 (ماده 1 و 2) شهرداری همدان تامین اعتبار لازم و کافی در خصوص کم کردن فاصله حقوقی بین کارکنان پیمانی و قراردادی قبل از اجرایی‌شدن دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در شهرداری همدان اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان