اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1395 - 11:08   |   کد مطلب: 24058
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری به اندازه کافی بودجه ندارد که همه مشکلات ورزش محلات را رفع کند.
کارمندان شهرداری همدان با ۲۰ روز تاخیر حقوق دریافت می‌کنند

به گزارش صبح الوند، رضا میرزایی در آیین اختتامیه دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان با بیان اینکه هیچ قومی تحولی در آن ایجاد نمی‌شود مگر به خواست آن قوم اظهار داشت: مجموعه افرادی که در ورزش محلات همدان مشارکت دارند با یک کار دلی و عاشقانه به توسعه ورزش محلات  در شهر همدان کمک کردند.

 

وی با گلایه از بزرگانی که از شهر همدان به پایتخت مهاجرت کردند و پس از دستیابی به مسئولیت‌های کلان نسبت به موطن خود بی تفاوت شدند از غلامرضاشعبانی بهار، معاون وزیر ورزش و جوانان، که اصالت همدانی دارند و در این جلسه حاضر بودند خواست کرد نسبت به ورزش همدان  توجه بیشتری داشته باشد.

 

میزایی با بیان اینکه در مباحث مدیریت شهری هر کاری نیاز به مشارکت شهروندان دارد عنوان کرد: اگر امروز تیم شهرداری همدان سرگروه است به دلیل  آن مجموعه 530 هزار نفری از مردم شهر در این پیروزی مشارکت کردند.

 

در ادامه سخنان میرزایی یکی از مسئولین کمیته ورزش محلات نسبت به بی‌توجهی شهردار و شورای شهر همدان نسبت به ورزش محلات اعتراض داشت و معتقد بود که تیم فوتبال شهرداری همدان باعث ضربه خوردن به ورزش محلات شده که رئیس شورای شهر همدان در پاسخ به وی گفت: امسال کارمندان شهرداری با 20 روز تاخیر حقوق می‌گیرند و در واقع شهرداری بودجه کافی ندارد که بخواهد کوتاهی کند.

 

وی تاکید کرد: هیچ کدام از شهرهای کشور آن کاری را که شهرداری همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در گسترش ورزش همگانی و محلات صورت داده انجام نداده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان