اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1395 - 8:40   |   کد مطلب: 23980
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ریزش سنگین برف و برودت هوا موجب لغزندگی تمامی جاده های این استان شد و در حال حاضر کولاک زمینی در تمامی جاده های رزن، جاده سوباشی کبودراهنگ و گردنه های آوج، اسدآباد و همه کسی در جریان است.
کولاک در جاده ها

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریزش شدید برف از عصر پنجشنبه در جاده های این استان آغاز شده و تمامی محورها را سفید پوش کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به لغزندگی جاده ها تردد در جاده های این استان نیازمند استفاده از زنجیر چرخ بود که با همت راهداری و پخش شن و نمک هم اینک بدون استفاده از زنجیر چرخ تردد صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: هیچیک از جاده های این استان با پدیده مه گرفتگی مواجه نیست و تردد در آنها در جریان است.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: در 24 ساعت گذشته هیچ سانحه فوتی در جاده های برون شهری این استان رخ نداده ولی 2 سانحه جرحی ناشی از لغزندگی جاده ها رخ داد که منجر به مصدومیت چهار تن شد.

استان همدان دارای 45 گردنه برفگیر و سخت گذر به طول 245 کیلومتر است که گردنه اسدآباد، گردنه آوج در رزن و گردنه گرین نهاوند مهمترین گردنه های این استان به شمار می روند.

طرح زمستانی پلیس با حضور 800 نیروی پلیس در قالب 200 گشت خودرویی تا 20 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان