اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 23:24   |   کد مطلب: 23931
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با اشاره به کاهش محسوس دما تا ۱۲ درجه سانتیگراد در اواخر هفته جاری گفت: فردا موج جدیدی از بارش‌های زمستانی آسمان استان همدان را فرا می‌گیرد
کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوای

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به از سر گیری فعالیت سامانه بارشی در اکثر نقاط استان همدان از فردا اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان کمی ابری در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده برف گاهی وزش باد دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا چهارشنبه به تدریج بر رشد ابر افزوده می‌شود و در بعضی ساعات بارش برف و گاهی افزایش سرعت وزش باد را شاهد خواهیم بود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان گفت: از روز چهارشنبه با تقویت موج بارندگی‌ها به صورت برف شاهد تداوم بارش تا روز جمعه خواهیم بود و با خروج سامانه بارشی از استان دما هوا به صورت محسوس بین 6 تا 12 درجه‌ سانتیگراد کاهش می‎یابد.

وی بیان کرد: میزان بارش برف ثبت شده ظرف 24 ساعت گذشته در همدان و رزن 10 سانتیمتر، قهاوند و فامنین 25 سانتیمتر و تویسرکان دو سانتیمتر گزارش شده است.

پیرتاج‌همدانی افزود: در چهار روز گذشته ارتفاع برف در همدان به 70 سانتیمتر رسیده است که کسری بارش‌ها در سال زارعی جاری را به میزان قابل توجهی جبران کرده است.

وی عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته همدان با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و قهاوند با دمای هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان