اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آذر 1395 - 15:00   |   کد مطلب: 22601
آقایان سرتان را بگیرید بالا؛
سرما سبب قطعی پاهای یک کارتن خواب در همدان شد!
بی تدبیری مسئولان در همدان سبب قطع شدن دو پای یک کارتن خواب شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از کانال همدان گردی ، داستان از آنجا شروع می‌شود که براساس شواهد و قرائن موجود اورژانس فوریت‌های پزشکی چند شب پیش کارتن خوابی به نام ر.ه را از پلیس‌راه همدان-قزوین سوار کرده و به جای آن‌که وی را به بیمارستان ببرد، او را تحویل گرم‌خانه‌ در همدان می‌دهد!
این فرد که به دلیل سرمای شدید هر دو پایش یخ زده، پس از آن‌که یک روز کامل در گرم‌خانه رها می‌شود با دستور دادستانی ابتدا در بیمارستان سینا بستری و پس از معاینه و تشخیص این‌که هر دو پا به دلیل سرما‌زدگی باید آمپوته(قطع عضو) شود، به بیمارستان بعثت همدان منتقل می‌شود.
و حالا این فرد در بیمارستان بعثت همدان منتظر است تا پاهایش را قطع کنند و داشته‌هایش در این دنیا به حداقل  ممکن برسد!
یک منبع آگاه در این‌ باره گفت: او در بخش جراحی ۲ بیمارستان بعثت همدان بستری است. وقتی او را آوردند بیمارستان بدنش بوی بدی می‌داد، برای همین در بخش حمام شد اما بوی بد باز هم هست!
این منبع مطلع افزود: وی بسیار آرام است، غر نمی‌زد و حرف هم زیاد نمی‌زند! با پرسنل بیمارستان همکاری خوبی دارد و آرام و ساکت دراز کشیده است!
این اتفاق در حالی رخ داده که بر اساس شنیده‌های موجود اگر اورژانس فوریت‌های پزشکی و بهزیستی در موعد زمانی خود به وظیفه‌شان عمل می‌کردند شاید الان نیازی به قطع دو پای یک انسان نبود! اگر گرم‌خانه راه افتاده برای کارتن‌خواب‌ها مدیریت بهتری می‌داشت الان شاهد این اتفاق تلخ نبودیم و اینجاست که باید به آقایان مسئول در شهر و استان همدان گفت: آقایان چیزی نشده، تنها دو پای یک انسان قطع شده! ناراحت نباشید! سرتان را بگیرید بالا!

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان