اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1396 - 13:34   |   کد مطلب: 28584
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی از امروز به استان خبر داد وگفت: این سامانه بارشی از فردا تقویت شده و شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.
همدان بارانی می‌شود

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگوبا ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه طی امروز آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری خواهد بود، افزود: طی اواخر وقت امروز شاهد بارش پراکنده باران و افزایش سرعت وزش باد تا 75 کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین سرعت وزش باد مربوط به همدان با 40 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است، خاطرنشان کرد: از فردا این سامانه بارشی تقویت شده و شاهد بارش مناسب باران در استان خواهیم بود و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه اوج فعالیت این سامانه تا ظهر روز چهارشنبه خواهد بود، یادآور شد: دمای هوا نیز به طور نسبی خنک‌تر خواهد شد علاوه بر این با وزش باد در طول امروز پدیده گردوغبار رقیق نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای همدان بین 6 و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر متغییر گزارش شده است، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته نهاوند با 6 درجه سانتیگراد و رزن با 4 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان