اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1396 - 23:57   |   کد مطلب: 28744
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خبر داد
ورود موج بارشی جدید به همدان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از بارش برف و باران تا اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: این موج بارشی همچون موج بارشی گذشته قوی نیست.
باران در همدان

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه امروز آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد است، افزود: تا اواخر وقت امروز در برخی ساعات شاهد بارش باران و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی از کاهش ابر و افت دمای شبانه از فردا در همدان خبر داد و اضافه کرد: سامانه بارشی جدیدی نیز از روز دوشنبه آسمان استان را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد اما این سامانه، قوی عمل نخواهد کرد.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه تا روز دوشنبه تغییر محسوس دما در استان رخ نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته اسدآباد با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و همدان و رزن با صفر درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

وی درباره میزان بارش‌های ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی استان نیز اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته اسدآباد با 14 میلیمتر بارندگی بیشترین میزان بارش و ملایر با 3 میلیمتر بارندگی کمترین میزان بارش را به خود اختصاص داده و میزان بارندگی در همدان نیز 7 میلیمتر بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان