اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 23:02   |   کد مطلب: 23910
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از تیمی که آقای منصوریان ساخته است کیف کردم.

به گزارش صبح الوند به نقل از فوتبال ایران، شکست سرخپوشان در دربی برابر استقلال برای هواداران این تیم اتفاق تلخی بود اما در این میان پیشکسوتان این باشگاه جملگی بر این نظر هستند که پرسپولیس همچنان شانس مسلم قهرمانی است.

 

علی پروین چهره محبوب پرسپولیسی ها پس از شکست این تیم در دربی همچنان تیم خود را مدعی جدی قهرمانی می داند و از برانکو ایوانکوویچ حمایت می کند.

 

 

 

* ابتدا درباره دربی و مسایل فنی آن صحبت کنید.

 

جا دارد ابتدا از هواداران دو تیم تشکر کنم که یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی نمایش دادند. به نظر من پرسپولیس ۱۰، ۱۵ دقیقه اول خیلی خوب بود اما نمی دانم که ناگهان چطور شد که آنها افت کردند. خودم هم مانده بودم که چه بلایی سر تیم آمد که در عرض ۲۰، ۲۵ دقیقه سه گل خوردند. البته نباید منکر این شد که استقلال در چند بازی قبلی خود خوب ظاهر شده بود.

 

* در نیمه دوم انتظار می رفت که پرسپولیس متفاوت ظاهر شود.

 

خودم هم نمی دانم که چرا مثل قبل نبودم. پرسپولیس نیمه دوم بد نبود اما موقعیت خطرناک ایجاد نکرد به جز یک صحنه که نصیب طارمی شد البته بازی قشنگی بود و همه از آن لذت بردند.بازی استقلال و پرسپولیس که ۵ گل داشته باشد قشنگ است.

 

* خود شما در جریان بازی استرس نداشتید؟

 

مگر می شود استرس نداشته باشم. هفته پیش دفتر یکی از دوستان بودیم و این هفته نوبت ما بود که آنها را دعوت کنیم. ۲۰، ۳۰ نفری می شدیم که نشستیم دربی را تماشا کردیم البته همه پرسپولیسی نبودند چند استقلالی هم بین آنها بود. همه ما از این بازی کیف کردیم.

 

* البته بعید است که استقللای های جمع شما برای شما کری خوانی هم کرده باشند.

 

اتفاقا یکی از آنها راست چشم من نشسته بود و کری هم می خواند. یادتان باشد که تیم دوم علی پروین استقلال است همین جا به طرفداران استقلال ، مدیریت و کادر فنی و آقای فریبا و آقای نصرالله عبداللهی به خصوص بازیکنان جوان این تیم که خوب کار کردند تبریک می گویم. بازیکنان جوان استقلال عالی بودند دست شان درد نکند.

 

* در سوی دیگر پرسپولیسی ها هستند که به شدت از این شکست ناراحت و شوکه هستند.

 

خب حق دارند ناراحت باشند اما به نظر من فوتبال است دیگر یک روز می بریم و یک روز می بازیم. خود من هم مانده بودم که ناگهان چه بر سر تیم آمد. ۵، ۶ کارشناس فوتبال کنار من نشسته بودند وبازی را تماشا می کردند آنها هم مانده بودند که پرسپولیس چرا اینگونه شده است.

 

* به نظر می رسید کمی غرور بر آنها غلبه کرده بود.

 

من هم فکر کنم یک مقدار مغرور بودم اما در مجموع بازی قشنگی بود.کیف کردیم. ای کاش آن حاشیه ها هم پیش نمی آمد.

 

* استفاده از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی انتقاداتی را متوجه برانکو کرده است درباره این تصمیم چه نظری دارید؟

 

خب کسی را نداشت. چکار باید می کرد. مجبور شد ماهینی را در آن پست قرار دهد. من به شما یک چیز بگویم این باخت چیزی از آقای برانکو کم نکرد از پرسپولیس هم  کم نکرد. حالا استقلالی ها برده اند نوش جانشان در همان بازی السد وقتی استقلال روی قطری ها را کم کرد من یکی که خیلی کیف کردم. هر موقع این دو تیم قوی باشند ما تیم ملی خوبی خواهیم داشت.

 

* به نظر شما تعویض رضاییان ریتم بازی پرسپولیس را مختل نکرد.

 

این دیگر نظر آقای برانکو است. من سرمربی نبودم که تصمیم بگیرم. آن تصمیم حتما دلایلی داشته است.

 

* همچنان معتقدید پرسپولیس چند هفته زودتر قهرمان لیگ می شود.

 

البته اختلاف امتیازات کمتر شده اما شک نکنید که این پرسپولیس قهرمان می شود. همه تیم ها روز خوب و بد دارند البته دیروز استقلال عالی کار کرد. من به آقای منصوریان خسته نباشید می گویم. این استقلال به نظر من بالا می آید و مدعی درجه یک قهرمانی می شود. یک خسته نباشید هم به هواداران استقلال می گویم که درباره منصوریان صبر و حوصله به خرج دادند. آنها ایستادند پشت تیم شان و حمایت کردند.

 

* درباره درگیری رحمتی و حسینی چه نظری دارید؟

 

اینها همه طبیعی است. شما نمی دانید شب دربی و روز دربی چه استرسی به این بازیکنان وارد می شود. رحمتی و سیدجلال رفیق هم هستند و چند سال در تیم ملی کنار هم بازی کردند حالا استرس بازی آنهارا گرفته بود. البته بهتر بود که آن اتفاقات نمی افتاد.

 

* با توجه به نتیجه دیروز رقابت سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی جالب خواهد بود.

 

آفرین من هم همین را می گویم لیگ حالا جذاب تر می شود. این سه تیم از حالا به بعد مفت امتیاز نمی دهند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان