اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1395 - 9:17   |   کد مطلب: 23813
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: تحریم‌های جدید آمریکا و بحث ممنوع کردن ورود اتباع ایرانی به آمریکا نشانه ضعف استکبار به خصوص آمریکا در دنیا و در خاورمیانه است.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام محمود قربانی  اظهار داشت: تحریم‌های جدید آمریکا و بحث ممنوع کردن ورود اتباع ایرانی به آمریکا نشانه ضعف استکبار به خصوص آمریکا در دنیا و در خاورمیانه است.

 

وی گفت: دولت‌مردان آمریکا با کمک رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهند قدرت از دست رفته آمریکا و اعتبار آن را برگردانند ولی دیگر گذشته است و نمی‌توانند چراکه ملت‌ها بیدار شده‌اند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان بیان داشت: ایران انقلابی امروز تنها قدرتی است که در مقابل زورگویان دنیا با تمام قدرت ایستادگی کرده و با اعتقادی راسخ جلوی چپاول غارتگران را گرفته است و آنها از این موضوع ناراحت هستند.

 

وی تصریح کرد: آمریکا روز به روز رو به افول است و این همه سر و صدای دشمن از روی ضعف و درماندگی آن است و جز این چیز دیگری نیست.

 

قربانی ابراز داشت: آینده انقلاب اسلامی به دست جوانان با بصیرت است که باید این نهضت را به سراسر دنیا صادر کرده و ملت‌ها را بیدار کنند که قرآن وعده پیروزی حق بر باطل را نوید داده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان