اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1397 - 10:48   |   کد مطلب: 30080
رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی در ایندیانا مدعی شد که مقامات ایرانی بالاخره برای گفتگو با واشنگتن به میز مذاکره باز می گردند.

به گزارش صبح الوند، خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتص و اکونومیک تایمز: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، با تاکید دوباره بر اعمال «شدیدترین تحریم‌ها» علیه ایران گفت که مقامات جمهوری اسلامی بالاخره برای مذاکره درباره توافق جدید اتمی بازخواهند گشت.

وی روز جمعه نیز از آمادگی خود برای انجام توافق جدید با ایران خبر داده بود.

ترامپ که در جمع هوادارانش در ایالت ایندیانا سخنرانی می‌کرد بار دیگر از برجام به عنوان توافقی بسیار بد یاد کرد و افزود که به جای آن توافق، شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال می کنیم.

ترامپ در بیانیه ای گفته بود: آمریکا از حصول توافق جدید با ایران که جامع‌تر (!) باشد و مسیر دستیابی این کشور به تسلیحات هسته‌ای را برای همیشه مسدود کرده و همه فعالیت‌های بدخواهانه این کشور را پوشش داده و به نفع مردم ایران (!) باشد؛ استقبال می‌کند. تا آن موقع، تحریم‌های تاریخی ما به طور کامل پابرجا خواهد بود.

ترامپ همچنین مدعی شد: بازگشت تحریم‌های ضد ایرانی با هدف ممانعت از صرف درآمدهای این کشور برای سرمایه‌گذاری در برنامه هسته‌ای و واداشتن ایران به رها کردن رفتارهای مخرب یا افتادن به ورطه فاجعه اقتصادی، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان