اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1398 - 9:57   |   کد مطلب: 30869
هنرمند انقلابی، استاد محمد گلریز بیان اینکه آمریکایی ها بر روی یکی از پایه های استحکام انقلاب دست گذاشته اند افزود: اینها واقعا از اینکه سپاه محکم جلوی انها ایستاده نگران هستند و می خواهند که یکی از بازوهای قوی انقلاب را ساقط بکنند که باایستادگی سپاه هیچ وقت به هدفشان نخواهند رسیدید

استاد محمد علی گلریز  در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، ضمن اشاره به اقدامات خصمانه  دولت آمریکا علیه دولت ایران گفت: ما ازاول باید به این موضوع توجه داشته باشیم که آمریکا دشمن جدی ملت ایران است و این را امام خمینی (ره) فرمودند و ما باید این را باور کنیم و اگر مسئولین ما این مساله را باور کنند خیلی در این رابطه میتوانند تصمیمات جدی بگیرند و جلوی این تهدیدات آمریکا به معنای واقعی  خواهند ایستاد.

 

*امریکا نتوانسته ملت ایران را تسلیم کند

وی با بیان اینکه آمریکا تا حالا هر کاری از دستش بر می آمده همه را انجام داده ولی  نتوانسته ملت ایران را تسلیم کند افزود:اینجا هست که مسئولین ما باید ماهیت دروغین آمریکا را باور کنند، به طور مثال در همین قضیه برجام شما می بینید که مقام معظم رهبری چقدر تاکید داشتند که اینها دروغ میگویند و به وعده های خودشان عمل نمی کنند ولی باز هم مسئولین ما گوش نکردند و نتیجه اش را دیدید.

 

*آمریکا با ملت ایران سر ستیز دارد

این هنرمند انقلابی تصریح کرد:  ما اول باید این باور را در مسئولان دولتی تقویت کنیم و باید قبول کنند که آمریکا دلسوزما نیست و با مردم ما سرستیز دارد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا به سه دلیل همیشه دشمن ما خواهد بود افزود: اول اینکه ما یکی از کشورهای ثروتمند دنیا هستیم و خیلی از منابع مادی را ما در کشورمان داریم و این را همه میدانند و اگر اولین نباشیم جز اولین های ثروت دنیا هستیم

 

استاد گلریز ادامه داد: دوم اینکه ما مردمان بسیار باهوشی داریم وایرانی ها از همان اول مردمان باهوشی بودند و شما میبینید در این سالهای اخیر انقلاب با وجود محدودیت ها چقدر پیشرفت کردیم و سوم اینکه واقعا ما در یک موقعیت حساسی در دنیا قرار داریم و ثروت همه دنیا دور و بر ما است و اکثر کشورها اکتفایشان به ما است.

 

وی خاطر نشان کرد: ما باید این را باور کنیم که واقعا آمریکا دلسوز ما نیست و این  ثابت شده است چرا باز گول میخوریم؟ چرا اروپا الان با وجود اینکه چندین سال از برجام میگذرد ولی کاری نکرده، چرا ما اینها را باور نمی کنی؟

 

 

این هنرمند انقلابی با بیان اینکه به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری از وابستگی ما به غرب در برخی از مسایل متاسف هستم افزود: ببینید موسیقی ما کجا رسیده و ما خیلی غنی هستیم  پس چرا داریم به طرف غرب کشیده می شویم و ذائقه ملتمان  در حال تغییر است.

 

 

*آمریکا در مقابل ملت ایران سردرگم شده است

وی با بیان اینکه مطمئن باشید اگر ما در مقابل امریکا بایستیم  هیچ کاری نمیتواند بکند افزود: آمریکا آمد یک کاری کرد که اسراییل  را قوی و ما را منزوی کند ولی برعکس شد و الان ما اسرائیل را در محاصره خودمان داریم و اسرائیل هست که در منطقه منزوی شده است.

 

استاد گلریز با بیان اینکه  آمریکا دیگر سردرگم شده  و نمیداند چکار باید بکند افزود: ما واقعا باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه توجه داشته و باید با آنها برخوردهای قاطعانه داشته باشیم و الان هم به لطف قوه الهی آمریکا هیچ کاری نمیتواند بکند و ما باید قدرتمندانه در مقابلش ایستادهایم.

 

*سپاه پاسداران مظلوم ترین ارگان است

وی در ادامه با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از ارگان ها که واقعا مظلوم هم واقع شده است سپاه است، چرا که این  سپاه است که دارد و تحت تاثیر هیچ مساله ای قرار ندارد  و دارد با تمام توان برای کشور کار میکند.

 

این هنرمند انقلابی با اشاره به پیشرفت های سپاه  در زمینه های سازندگی، نظامی، فرهنگی و...  ادامه داد:  شما پیشرفت های سپاه  در خصوص مسایل موشکی و همچنین سازندگی را ببینید که چه پل ها و سدهایی که توسط سپاه ساخته شده است .

 

*آمریکایی ها نگران ایستادگی سپاه هستند

وی اظهار کرد: آمریکایی ها   این کار را  انجام میدهند که یکی از بازوهای قوی انقلاب را ساقط  بکنند  و مردم را نسبت به این مساله بدبین بکنند که البته مردم ما هوشیارند و با چشم خودشان دارند می بینند.

 

*نقش مهم سپاه در ایستادگی کشور

استاد گلریز با اشاره به اقدامات اخیر سپاه در خصوص سیل گفت: خوب ما الان میبینیم در این سیل اخیر پاسداران انقلاب اسلامی از جانشان مایه گذاشت و چه پل هایی را سپاه در این شرایط سخت ساخت .

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها بر روی یکی از پایه های استحکام انقلاب دست گذاشته اند افزود: اینها واقعا نگران هستند از اینکه  سپاه محکم جلوی انها ایستاده  و به لطف خداو پشتیبانی مقام معظم رهبری سپاه همچنان قاطع در مقابل انان خواهد ایستاد .

 

این هنرمند انقلابی در ادامه گذری به سیل های اخیر در کشور کرد و افزود:  درست است در این سیل ها خرابی داشتیم از طرفی میتوان این بارش ها را با توجه به اینکه کشور ما سالیان سال در بحران خشکسالی بود یک نعمت الهی دانست.

 

و ی در پایان با بیان اینکه مردم ایران فداکارانه برای کمک سیل زدگان وارد شدند اظهار کرد: بینده به عنوان یک عضو کوچک جامعه هنری از همگی میخواهم که بیاییند کمک کنند و فرقی نمی کند چه کمکی باشد مهم این است که بتوانیم کار مفید یدر این زمینه انجام دهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان