اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. بهمن 1395 - 23:43   |   کد مطلب: 23715
رئيس مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي همدان از بهره‌برداري سه پايگاه اورژانس در همدان طي ايام دهه فجر خبر داد و گفت:‌ اعتبار صرف شده براي هر پايگاه قريب به 500 ميليون تومان بوده است.

به گزارش صبح الوند، حبیب معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از بهره‌برداری سه پایگاه اورژانس در همدان در دهه فجر خبر داد و افزود:‌ پایگاه اورژانس شهری شماره 10 فرهنگیان و پایگاه شهید نعیمی امروز افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برای ساخت ساختمان این پایگاه 200 میلیون تومان هزینه شده است، گفت:‌ 50 میلیون تومان نیز صرف خرید تجهیزات شده است.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اینکه 200 تا 300 میلیون تومان به منظور خرید آمبولانس برای این مرکز هزینه شده است، افزود: فردا نیز ساختمان جدید پایگاه اورژانس کوریجان افتتاح می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای این مراکز نیز قریب به 500 میلیون تومان در ساخت پایگاه، خرید تجهیزات و آمبولانس هزینه شده است، خاطرنشان کرد:‌ روز 18 بهمن نیز پایگاه اورژانس جاده‌ای کاج شهرستان رزن افتتاح می‌شود.

 

معصومی خاطرنشان کرد: برای این پایگاه نیز به مانند پایگاه‌های فرهنگیان و کوریجان قریب به 500 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان رزن دارای یک باب پایگاه شهری و دو باب جاده‌ای دمق و قروه است، گفت:‌ راه‌اندازی پایگاه‌های جاده‌ای خورونده، غینرجه و کرفس در این شهرستان نیز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان