اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. بهمن 1395 - 7:05   |   کد مطلب: 23609
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: 4 واحد صنعتی و خدماتی استان در هجدهمین همایش ملی صنعت سبز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان واحدهای سبز کشور معرفی شدند.

به گزارش صبح الوند، محمدرضا محمدی با بیان این خبر افزود: سیمان هگمتان، سیمان نهاوند، فولاد ویان و مرکز آموزشی درمانی بیمارستان سینا امروز به عنوان واحدهای منتخب سبز کشور تجلیل شدند.

 

محمدی ادامه داد: نام این واحدها در میان 63 واحد صنعتی و خدماتی سبز کشور در سال 95 قرار گرفت.

 

 وی با بیان اینکه تعداد واحد های متقاضی جهت رقابت در این همایش، 414 واحد بوده است اظهار کرد: در همایش ملی صنعت سبز، 63 واحد از بین 414 واحد داوطلب به مرحله نهایی رسیده و افتخار کسب عنوان واحد سبز صنعتی و یا خدماتی را حائز شدند که در این میان 4 واحد از استان همدان بوده اند.

 

وی افزود: در این دوره نیز مثل دوره های قبل شرط حصول  موفقیت برای احراز رتبه  حداقل 70 امتیاز از 100 امتیار بوده است و با توجه به همکاری هایی که سال گذشته با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO) ) و سازمان همکاری های بین المللی آلمان ( GIZ ) برای تائید اعتبار گواهینامه های همایش صنعت سبز ایران به عمل آمد و با معیارهای سخت گیرانه ای که در این جهت وجود دارد، به اعتبار جشنواره و گواهینامه های که ارائه می شود، دو چندان افزوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان