اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. دى 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 23474
فردی که بخاطر کسب منافع مالی از حساب آشنایان خود برداشت می کرد توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اکبر اميني  در گفتگو با صبح الوند، با اعلام اين خبر گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان همداني مبني بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، شناسايي متهم در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی فرمود:در بررسی اولیه  مشخص شد از حساب بانکی شاکی بصورت پی در پی پول برداشت شده است که در ادامه روند رسیدگی به پرونده محرز گردید از ابتداي تير ماه مبالغ متعددی از حساب شاکی خرید اینترنتی صورت گرفته است .

 

اين مقام انتظامي تصريح کرد: کارشناسان این پلیس نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام که با پی جویی های فنی و پلیسی،  متهم،  شناسایی و با هماهنگی دستور مقام محترم قضایی، دستگیر شد.

 

سرهنگ اميني اظهار داشت: متهم که از آشنایان شاکی بوده با دقت و هوشیاری کامل در موقعی که شاکی از کارت خود استفاده می کرده با بخاطر سپردن رمز دوم کارت شاکی از حساب ایشان بصورت دوره ای  اقدام به خرید اینترنتی کرده است و هدف خود را کسب منافع مالی اعلام کرد.

 

رئيس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان هشدار داد: ساده‌ترین راه کلاهبرداری از کارت شما، دسترسی به اطلاعات حساب شماست. پس به هیچ‌عنوان اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهید.

 

وی ادامه داد: از نگهداري رمز عبور به همراه کارت عابر خودداري کنيد تا در صورت مفقودي يا ربوده شدن کارت با حساب خالي خود مواجه نشويد.

 

ایشان در پایان توصیه کرد:شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري ، لينک ثبت گزارش هاي مردمي و یا با شماره تلفن 2182674 با ما در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان