اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1395 - 23:50   |   کد مطلب: 23468
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه امروز با طاهری درباره اسم ها صحبت نکردیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از کاپ، برانکو ایوانکوویچ درباره جلسه ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار شد اظهار داشت: جلسه ما با مدیرعامل طولانی شد و این کاملا طبیعی است. درباره مسایل مختلف صحبت کردیم.
 
درباره برنامه های پیش رو و برنامه لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و حرف هایمان را زدیم و اینکه چه امکاناتی بایدداشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتایج را در لیگ و همچنین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
وی افزود: همچنین راجع به جذب بازیکنان جدید با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم بقیه صحبت ها همه روتین بود و همیشه درباره اش صحبت می کنیم. دو دفاع می خواهیم جذب کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب فرشید باقری و حسین رحیم بازیکن عراقی تصریح کرد: ما درباره اسم ها صحبت نکردیم بلکه درباره نیاز های مان صحبت کردیم اگر هم درباره اسم صحبت می کردیم باز هم به شما نمی گفتم.
 
وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت رامین رضاییان بیان داشت: از خود رامین بپرس که چه کاره است. هنوز طبق برنامه کارهایش را پیش می برد. فکر نمی کنم او به بازی با فولاد برسد و این دیدار را از دست خواهد داد.
 
سرمربی تیم پرسپولیس درباره چند بازی حساس پیش روی پرسپولیس در لیگ مقابل تیم های بالانشین از جمله استقلال و همچنین آغاز رقابت های آسیایی خاطرنشان کرد: فشار مسابقات بسیار بالا می رود. ما قشنگ ترین بازی ها را انجام می دهیم و الان هم به قشنگ ترین جای لیگ رسیده ایم.
 
برانکو در پایان درباره صحبت های امیر عابدینی و تعریف و تمجیدش از عملکرد برانکو و همچنین طاهری گفت: از آقای عابدینی تشکر می کنم. صحبت ایشان وزن و ارزش خاص خودش را دارد. آقای عابدینی هرکسی نیست و در فوتبال اسم و رسم ویژه ای برای خودش دارد.
 
ایشان یک دست اندرکار بزرگ فوتبالی است و بسیار هم آگاه و باسواد هستند. از اینکه زحمات آقای طاهری را هم دیدند تشکر می کنم و همینطور به زحمات بنده ارج گذاشتند.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان