اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آبان 1397 - 22:55   |   کد مطلب: 30032
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس رفتار داوران دیدار دیروز این تیم مقابل سایپا را وحشتناک توصیف کرد

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحال و مفتخر هستیم که عازم ژاپن می‌شویم تا فینال را برگزار کنیم. از آن پرافتخارتر برگزاری بازی برگشت در تهران است.

این حق را داریم که پلندپروازی‌هایی هم داشته باشیم

وی در ادامه افزود: مسلماً جوی که در بازی برگشت در آزادی وجود خواهد داشت در هیچ زمان دیگری تجربه نشده است و می‌تواند یک روز فوق‌العاده پرهیجان و ماندگار در فوتبال ایران باشد. می‌توانیم در آن روز یک نمایش زیبا برای فوتبال ایران داشته باشیم. ما با روحیه و خوش‌بینی به بازی پیش روی‌مان نگاه می‌کنیم و این حق را داریم که برای خودمان بلندپروازی‌هایی نیز داشته باشیم. من اعتماد کامل به تیمم دارم و دیروز هم دیدید که به بهترین نحو بازیکنانم انگیزه و اشتیاق داشتند. ما یک ریکاوری خیلی خوب قبل از بازی رفت فینال داشتیم.

منتظریم بهترین لحظات زندگی‌مان را در فینال رقم بزنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شاگردانش در بازی سایپا نشان دادند انگیزه زیادی برای هر مسابقه‌ای دارند، تصریح کرد: شاگردانم از نظر ذهنی آماده بازی با کاشیما هستند. این یک بازی فینال فوق‌العاده است و هر کسی حق دارد نسبت به آن خوش‌بین باشد. ما هم منتظریم بهترین لحظات زندگی‌مان را در این مسابقات رقم بزنیم.

رفتار داوران دیدار دیروز واقعاً وحشتناک بود!

برانکو در واکنش به حواشی که بعد از بازی دیروز سایپا و پرسپولیس به وجود آمد، خاطرنشان کرد: من به محض اینکه سوت پایان بازی به صدا درآمد، از همه زودتر راهی رختکن شدم، چون خیلی عصبانی بودم. عصبانیتم از داوران مسابقه بود که واقعاً وحشتناک با ما رفتار می‌کردند. دیدید گل سایپا کاملاً مردود بود و مسائل دیگر که نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. من هم چون در رختکن بودم درگیری‌ها را ندیدم، اما طبیعی است از این پس کار ما سخت تر از قبل خواهد شد، چرا که همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل ما محکم ظاهر شوند. با این وجود و علی‌رغم همه این مشکلات باز قهرمان خواهیم شد.

انتظار داریم کاشیما با تمام قدرت در فینال حاضر شود

وی درباره شناختش از تیم کاشیما آنتلرز و غایبان این تیم برای بازی با پرسپولیس گفت: تا آنجا که می‌دانم آنها محرومی ندارند. بازیکن مصدومی هم فعلاً ندارند، اما فوتبال است و امکان دارد مصدومیت در هر زمانی برای بازیکن اتفاق بیفتد. این چیزها مهم نیست و ما آمادگی این را داریم که آنها با همه قدرت‌شان در فینال حاضر شوند.

من فقط از بازیکنانم تشکر می‌کنم که شرایط خوب خود را حفظ کرده و با انگیزه بالا در بازی‌ها شرکت می‌کنند. ما با فلسفه همیشگی خودمان در ژاپن به میدان خواهیم رفت. اگرچه حریف‌مان را آنالیز خواهیم کرد. دو بازی کاشیما در نیمه نهایی مقابل سامسونگ را حتماً آنالیز می‌کنیم.

مدام با سفارت ایران در ژاپن در تماس هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نمایندگان باشگاه ژاپنی از دیروز به ایران آمدند تا شرایط را برای حضور تیم‌شان در تهران فراهم کنند، اما پرسپولیسی‌ها این کار را نکرده‌اند، تصریح کرد: مسلماً یک گروه زودتر از تیم راهی ژاپن خواهد شد تا هماهنگی‌های لازم را بعمل آورد.

ضمن اینکه ما مدام با سفارت ایران در ژاپن در تماس هستیم و اطلاعات کامل در اختیارمان قرار گرفته است. فکر نمی‌کنم دیگر نیازی باشد یک تیم یا هیئتی زودتر از این راهی ژاپن شود. اگر آنها این کار را کردند به خاطر این است که 15 روز دیگر در تهران بازی دارند و وقت کافی برای این کار داشتند، اما فاصله بازی ما با السد تا فینال خیلی کوتاه بود و نمی‌توانستیم به مانند ژاپنی‌ها عمل کنیم.

برانکو درباره ساعت برگزاری مسابقه رفت فینال رفت لیگ قهرمانان که به وقت ایران 9:30 صبح است، یادآور شد: برای اینکه خودمان را با شرایط متفاوت تطبیق دهیم قطعاً تمرینات‌مان را قبل از نهار برگزار خواهیم کرد.

می‌دانیم چه کار سختی داریم اما دنبال رؤیای‌مان هستیم

وی در پاسخ به این سؤال که چه اندیشه‌ای برای مهار خط حمله خطرناک کاشیما دارد، اضافه کرد: مشخصه همه تیم‌های شرق آسیا بازی سرعتی است که همه ما با آن آشنا هستیم، اما خاورمیانه تیم‌های قدری مثل الدحیل هم دارد که بسیار خطرناکند. از بازیکن کره‌ای، ملی‌پوشان و بازیکن برزیلی این تیم حتماً شناخت دارید که چطور مقابل پرسپولیس ظاهر شدند.

همچنین السد که ژاوی و بونجاح را داشت و لازم نیست در مورد آنها توضیح بدهم. مسلماً همه تیم‌هایی که به نیمه نهایی و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند از هر نظر تیم‌های باکیفیت و قدری هستند و هیچ تیم ضعیفی نمی‌تواند در فینال باشد. ما می‌دانیم که چه کار سختی در پیش داریم، اما دنبال رؤیای‌مان هستیم.

مشخصه بازی تیم‌های شرق آسیا از نگاه برانکو

وی در مورد سبک بازی باشگاه‌های شرق آسیا تصریح کرد: آنها سبک بازی‌شان نسبت به خاورمیانه متفاوت است و مشخصه آنها هم این است که تکنیکی هستند و با دوندگی بالا آمادگی بدنی زیادی دارند. شاید فقط خلاقیتی که باید داشته باشند را ندارند. به همین خاطر هم بازیکن خارجی جذب می‌کنند. خصوصاً تیم کاشیما که یک بازیکن خارجی به نام سرجیو دارد، بازیکنی که پلی‌میکر و گلزن.

وضعیت نوراللهی در طول هفته مشخص می‌شود

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت احمد نورالهی یادآور شد: فعلاً وضعیت نورالهی نامشخص است. او نسبت به قبل بهتر شده است و امروز هم MRI خواهد گرفت و با ما هم به ژاپن می‌آید، اما وضعیتش مشخص نیست و در طول هفته همه چیز معلوم خواهد شد.

همه دوست دارند پرسپولیس را شکست دهند

برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این موضوع که آیا انتظار برخوردها و حواشی‌های پایانی دیدار تیمش مقابل سایپا را داشته است یا خیر، گفت:‌ من نمی‌دانم اتفاقات چه بوده و نمی‌خواهم هم در این مورد نظر بدهم. من به بازیکنانم خودم یاد می‌دهم که طبق مقررات ورزشی رفتار کنند. طبیعی هم هست که همه دوست دارند پرسپولیس را شکست دهند. به‌هرحال خواسته یا نخواسته برای رسیدن به هدف‌شان از وسائل و ابزارهای غیرورزشی هم استفاده می‌کنند.

چون زمین تختی فوق‌العاده بود از توپ‌های بلند استفاده کردیم!

وی در مورد اینکه کادر فنی سایپا گفته بود پرسپولیس تاکتیک خاصی نداشته و فقط از توپ‌های بلند استفاده کرده است، عنوان کرد: بله، چون زمین خیلی فوق‌العاده بود! ما هم ناراحتیم که چرا روی زمین بازی نکردیم!

نمی‌دانم منظور دایی چیست؟!

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش اظهارنظر علی دایی در مورد رادوشوویچ که گفته بود باشگاه پرسپولیس به جای دروازه‌بان «بزن، بهادر» از کرواسی آورده است، گفت: نمی‌دانم منظور از این صحبت چیست؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان