اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1395 - 7:43   |   کد مطلب: 23453
استاندار همدان از گزينشگران خواست در گزينش حق الناس را در نظر گرفته و با دقت نظر و انصاف، به دور از افراط و تفريط گزينش نيروها را انجام دهند.

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت  در ديدار با اعضاي هسته گزينش استانداري، مصاحبه گران، محققان و کارمندان و کارشناسان هسته گزينش، گفت: از تلاش ها و زحمات اعضاي هسته گزينش و گزينشگران که کار سنگيني را برعهده دارند، قدرداني مي کنم.

 

وي افزود: گزينشکران بايد دقت نظر داشته باشند که در تصميمات افراط و تفريط نباشد زيرا در سازمان و جامعه تاثيري سوء خواهد داشت. استاندار اضافه کرد: دقت نظر و انصاف در گزينش، توصيه امام (ره) بوده است و خيلي مهم است که گزينشگران هم از خدا بترسند ، هم دقت نظر داشته باشند و هم افراد شايسته را انتخاب کنند.

 

نيکبخت تصريح کرد: از عملکرد گزينش در حال حاضر، با اطلاعات و نظارت هايي که وجود دارد، رضايت دارم زيرا خوب عمل کرده اند، اعضاي هسته گزينش داراي صلاحيت و مورد تاييد هستند و همکاران گزينش نيز قابل اعتمادند. وي اظهار داشت: اميدوارم براي عاقبت بخيري خودتان تلاش کنيد و به گونه اي عمل نشود که کوچکترين حقي ضايع شود زيرا به فرمايش مقام معظم رهبري حق الناس بايد رعايت شود و قابل بخشش نيست و خدا هم نخواهد بخشيد.

 

استاندار بيان داشت: هسته گزينش استانداري همدان از بهترين هسته هاي گزينش کشور است زيرا با دقت نظر کامل سعي کرده ام اين هسته را انتخاب کنم. نيکبخت خاطرنشان کرد:تقديري که در اين جلسه به عمل مي آيد، يادآور زحمات و تلاش هاي شما است و پاداش زحمات شما را خداوند باري تعالي عنايت خواهد کرد. در اين جلسه سيد مهدي باب الحوائجي ، مسؤول گزينش استانداري گزارشي از روند کار و اقدامات انجام شده در گزينش استانداري ارائه داد و در پايان از گزينشگران استانداري تقدير شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان