اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. دى 1395 - 18:40   |   کد مطلب: 23326
صحبت‌های سرمربی تیم ملی درباره ملی‌پوشان پرسپولیس باعث پایین آمدن روحیه آن‌ها شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از کاپ، 7 یا 8 ملی‌پوش پرسپولیس که در اردوهای اخیر به تیم ملی دعوت می‌شدند، بعد از دعوای بد موقع برانکو و کی‌روش حالا باید در تمرینات تیم باشگاهی خود شرکت کنند. این چند بازیکن که از سوی کارلوس کی روش نیز با برخورد تندی مواجه شدند، حالا راهی ندارند به جز این‌که بار دیگر برای رسیدن به تیم ملی تلاش کنند.

سرمربی پرتغالی که در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود دیگر شاگردان برانکو را به جز روزهای فیفا دعوت نمی‌کند، نشان داد که پرسپولیسی‌ها از اولویت پایین‌تری از این پس برای او برخوردار خواهند بود. باید دید که این مساله باعث می‌شود تا بازیکنان جدید الورود به اردوی تیم ملی جای سرخپوشان را بگیرد و یا حداقل تعداد آن‌ها را در تیم ملی کاهش دهد.

به‌نظر می‌رسد دعوای کی‌روش و برانکو در بدترین زمان ممکن رخ داد؛ چون تا زمان برگزاری دیدار قطر و ایران اردوی دیگر در برنامه تیم ملی نیست و با گذر این اردو، سرمربی کروات می‌توانست راحت شاگردانش را در اختیار داشته باشد.

این اتفاقات در نهایت شاید به خود پرسپولیس ضربه بزند؛ چون روحیه ملی‌پوشان را پایین آورده و قطعا دعوت نشدن به تیم ملی در کارشان هم تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان