اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. دى 1395 - 8:37   |   کد مطلب: 23324
مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه‌گذاری همدان:
مردم سرمایه های خود را به سمت تولید روانه ‌کنند
مدیر کل دفتر جذب و حمایت سرمایه‌گذار در استانداری همدان گفت: مردم استان همدان بجای دپوی پولهای خود در بانکها و موسسات مالی و دریافت سودی ناچیز، سرمایه های خود را به سمت تولید و صنعت روانه کنند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، سید مهرداد موسوی در ستاد اقتصاد مقاومتی اسدآباد به خروج سرمایه های مردمی از بانکها تأکید کرد و افزود: مردم باید شرایط اقتصادی و نرخ بالای بیکاری در استان خود را درک نموده و برای بهبود آن احساس مسئولیت کنند.
موسوی با بیان اینکه توسعه ارتباط مستقیمی با سرمایه گذاری دارد گفت: برای ایجاد اشتغال در استان همدان چاره ای جز سرمایه گذاری نداریم.
وی اظهار کرد: سرمایه های مردم که در بانکها دپو شده است باید خارج و به چرخه تولید و صنعت وارد شود.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه‌گذاری همدان اظهار کرد: در چند سال گذشته تحریم سنگین و کمرشکن بر کشور تحمیل شد و به این دلیل منابع مالی دولت به شدت کاهش پیدا کرده و دولت توان ایجاد اشتغال و کارآفرینی مانند قبل را ندارد.
موسوی با اشاره به جمع آوری آمار و اطلاعات طرح های راکد، نیمه تمام و در تملک بانکها و همچنین فرصتهای جدید سرمایه گذاری در سراسر استان همدان گفت: در تفاهم نامه ای 58 بنیاد سرمایه گذاری ، بانک و موسسه برای مشارکت دعوت شده و اعلام آمادگی کرده اند.
وی تصریح کرد: از یک سال گذشته 12 هتل پنج ستاره توسط سرمایه گذاران خارجی و داخل کشور در همدان در حال ساخت است.
موسوی طرح های نیمه تمام را گنج های پنهان دانست و گفت: تمام امکانات و زیرساختهای مورد نیاز در این واحدها مهیاست و بستر خوبی برای سرمایه گذاران جدید است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه‌گذاری همدان از دستگاه های اجرایی خواست جذب سرمایه داران را در اولویت وظایف خود قرار دهند زیرا به دنبال سرمایه گذار اشتغال ایجاد می شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز برای اشتغال جوانان نتوانیم گام برداریم فردا با گسترش فقر و ناامنی و ده ها آسیب و بزه اجتماعی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان