اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1395 - 23:52   |   کد مطلب: 23166
ضربه باشگاه به سرمربی؛
دخالت در نقل و انتقالات برانکو!
اخبار و شایعه‌ها درباره لیست خرید پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ برتر بسیار است. هر بازیکنی که از راه می‌رسد دریافت پیشنهاد از پرسپولیس را پیش می‌کشد و آن را رسانه‌ای می‌کند. این یعنی در پرسپولیس دو دستگی وجود دارد و با بازیکنان جدید، هم از طریق لیست باشگاه مذاکره می‌شود و هم لیست برانکو.

به گزارش صبح الوند به نقل از پارسینه، اخبار و شایعه‌ها درباره لیست خرید پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ برتر بسیار است. هر بازیکنی که از راه می‌رسد دریافت پیشنهاد از پرسپولیس را پیش می‌کشد و آن را رسانه‌ای می‌کند. این یعنی در پرسپولیس دو دستگی وجود دارد و با بازیکنان جدید، هم از طریق لیست باشگاه مذاکره می‌شود و هم لیست برانکو.
 
در لیست اصلی برانکو فقط نام چهار بازیکن نوشته شده. شجاع خلیل‌زاده از سپاهان، شایان مصلح از سپیدرود رشت، ایگور پراهیچ از نفت تهران و سروش رفیعی به عنوان بازیکن آزاد. برانکو در لیست اول خود نام این چهار بازیکن را گنجانده و دیگر اسمی از بازیکن دیگری به میان نیاورده است.

اما لیست دوم برانکو یا همان لیست ذخیره. در این لیست نام عزت ا... پورقاز از استقلال خوزستان و سیاوش یزدانی از پیکان دیده می‌شود. برانکو اگر نتواند شجاع خلیل‌زاده و ایگور پراهیچ را جذب کند با یکی از بین پورقاز یا یزدانی توافق خواهد کرد. منوط به اینکه یزدانی یا پورقاز بتوانند رضایتنامه دریافت کنند.

 پرسپولیس در لیست نخست برانکو برای جذب مدافع میانی با دو مشکل بزرگ مواجه است. سپاهان هنوز به خلیل‌زاده رضایتنامه نداده و مشخص هم نیست آیا با حضور شجاع در تهران موافقت خواهد کرد یا نه. ایگور پراهیچ هم برای حضور در پرسپولیس یک مانع بزرگ پیش رو دارد. لیست پرسپولیس جای خالی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و به همین دلیل یکی از بازیکنان اوکراینی این تیم باید جدا شوند. یکی از بین پلی یانسکی و پریموف.

جدایی این دو اوکراینی فعلا با مخالفت باشگاه پرسپولیس و یکی از مدیران این تیم مواجه شده. آقای معاون فعلا تمام هم و غم خود را گذاشته تا این دو اوکراینی در باشگاه بمانند و همچنان پیراهن پرسپولیس را بر تن کنند. حالا چه فرقی دارد آنها روی نیمکت بنشینند یا سکو. همین آقای معاون در باشگاه پرسپولیس مذاکره با برخی بازیکنان لیگ برتری را آغاز کرده که نه در لیست اول برانکو هستند و نه در لیست دوم. نمونه‌ای از این بازیکنان، محمد طیبی است. کاپیتان استقلال خوزستان که برانکو علاقه‌ای به جذبش نشان نداده اما مشخص نیست باشگاه پرسپولیس چرا با او قرار مذاکره گذاشته و برای جذبش ابراز علاقه کرده.

آب برانکو و آقای معاون در یک جوی نمی‌رود. بخصوص در مورد بازیکنان اوکراینی که برانکو به عنوان نمونه اعتقاد خاصی به پلی یانسکی ندارد اما معاون باشگاه همچنان تلاش می‌کند او را در لیست نگه دارد. مذاکره با طیبی هم در راستای همین اختلاف هاست. اختلاف‌هایی که باعث شده دو دستگی در پرسپولیس به‌وجود بیاید و این تیم روزهای ابتدای فصل نقل و انتقالات را بدون خرید بازیکن از دست بدهد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان