اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1395 - 20:57   |   کد مطلب: 23163
این خاصیت دوستی پرسپولیسی‌ها با هوادار متمولی است که با پایان هر فصل از نقل و انتقالات، ارتباط‌ها هم به کلی قطع می‌شود تا فصل بعدی نقل و انتقالات.

به گزارش صبح الوند به نقل از تابناک ورزشی،  این خاصیت دوستی پرسپولیسی‌ها با هوادار متمولی است که با پایان هر فصل از نقل و انتقالات، ارتباط‌ها هم به کلی قطع می‌شود تا فصل بعدی نقل و انتقالات. این اتفاق در پایان نقل و انتقالات تابستانی امسال هم تکرار شد و جالب اینکه مدیران پرسپولیس حتی دوستان این هوادار را هم از باشگاه کنار گذاشتند.

 

البته این فرد متمول که از سال‌ها پیش دنبال یک کرسی در باشگاه پرسپولیس است و این روزها پول‌هایش را در لیگ یک خرج می‌کند، هنوز ناامید نشده و تحرکاتی را برای همکاری دوباره با باشگاه آغاز کرده است.

او ابتدا در صفحه اینستاگرامش وعده‌ داد که برای پرسپولیس ستاره می‌خرد و حالا هم چند روزی است واسطه‌اش- که در ورزشگاه درفشی‌فر هم سمت دارد- در باشگاه رفت و آمد می‌کند. این واسطه که در واقع رابط باشگاه و هوادار متمول است، چند روز پیش‌ مدعی شد که اگر نقل و انتقالات باشگاه را به او بسپارند، می‌تواند پیراهن پرسپولیس را به تن درخشان‌ترین ستاره‌ها بپوشاند و جالب اینکه در دو سه روز اخیر دور از چشم‌ها به باشگاه رفته و جلسات بسیاری را با ترکاشوند- مسوول نقل و انتقالات باشگاه- برگزار کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان