اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1395 - 13:44   |   کد مطلب: 23139
نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بااشاره به اینکه رهبری بارها فتنه را خط قرمز خود اعلام کرده اند گفت: هنوز برخی ها در مجلس شورای اسلامی این موضوع رادرک نکرده اند و می گویند تا کی میخواهید فتنه و فتنه گر بگویید.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه فتنه سال 88 از نظر خطری که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت از خطر جنگ هشت ساله هم بیشتر بود افزود: در جنگ هشت ساله صدام با شعار اینکه ما می خواهیم بیاییم برادران عرب را نجات دهیم جنگ را شروع کرد، اما کسانی که فتنه 88 را آغاز کردند اساس نظام را نشانه گرفته بوند.

 

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه هدف از فتنه 88 براندازی نظام بود گفت: فکر نکنید که فی‌البداهه و بعد از بحث انتخابات 88 آمدند و فتنه را شروع کردند این فتنه حاصل 30 سال برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی ادامه داد: در فتنه 88 همه  دشمنان خارج نشین ایرانی، چه  طرفداران رژیم طاغوت  و چه دشمنان خارجی ما که تقریباً دستشان از بیت‌المال ایران قطع‌شده بود مثل آمریکای جنایتکار ، همه  برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کره بودند.

 

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به شعارهای فتنه گران که اصل ولایت مطلق فقیه را نشانه گرفته بودند گفت: اگر شعارهای فتنه گران را دقت کنید متوجه می‌شوید که هدف آن‌ها اصل نظام  و نه  انتخابات بوده و اگر طرف مقابل هم رای می آورد اینها کار خود را انجام می دادند و انتخابات یک بهانه‌ای بود برای  اینکه در مقابل نظام بایستند و اصل نظام را زیر سؤال ببرند چون شعارهایشان این بود نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی و آنها با اصل اسلامیت نظام مشکل داشتند.

 

وی تأکید کرد: حضرت امام  وقتی‌که داشتند قانون اساسی را می‌نوشتند بحث اسلام که مطرح شد فرمودند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، این‌ها یکی از مهمترین اصول نظام یعنی اصل ولایت مطلقه فقیه را زیر سؤال برده بودند و می گفتند مرگ بر اصل ولایت‌فقیه که این اصل کسی  جز پیغمبر اسلام و امام علی (ع) و فرزندان آن‌ها نمی‌باشد پس هدف این‌ها زدن نظام بود.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به  بصیرت مردم ایران گفت: ملت بیدار ایران بعد از خطبه ارزشمندی که مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران خواندند در 9 دی یکپارچه آمدند در میدان و از ولی امر مسلمین و نظام حمایت کردند و کشور را بار دیگر در مقابل دشمنان داخلی و خارجی بیمه کردند.

 

وی افزود: مردم با حضور خود در حماسه نهم دی‌ماه نشان دادند که این ملت زنده هستند و اجازه اینکه دشمنان بخواهند در کشور ما برنامه‌ریزی بکنند و با این نظام مبارزه بکنند وجود ندارد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد:  این مردم گفتند تا پای جان حتی اگر یک نفر هم  از ملت ایران باقی نماند زیر بار ذلت نخواهیم رفت چون دشمنان می‌گویند ما برگردیم به 38 سال قبل و نوکر دست‌به‌سینه آمریکا باشیم و این امر محال است و شعار ملت ایران هیهات من الذله است و 9 دی  افتخار بزرگی شد برای کشور و ملت ما که دست از انقلاب و حمایت از رهبری بر نخواهند داشت.

 

وی با اشاره به سخنان برخی از مسئولان که عنوان کرده بودند در راهپیمایی یوم‌الله 9 دی شرکت نمی‌کنند گفت: با وجود اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها گفته‌اند  فتنه خط قرمز من است و از نکاتی است که فراموش‌نشدنی است شنیدیم  که یکی از مسئولین عنوان کرده بودند ما در این مراسم شرکت نمی کنیم و  از این روزها خیلی زیاد است و  حقیقتاً در مجلس هم بعضی وقت‌ها از این افراد داریم  و در مجلس میگویند تا کی می‌خواهید از لفظ فتنه سوءاستفاده بکنید و فتنه و فتنه‌گر بگویید این سخنان بیانگر این است که اهمیت این حماسه و فتنه‌ای که فتنه گران برای ریشه کنی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند درک نکردند.

 

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان تأکید کرد: بحث فتنه 88 یک جنگ تمام معنا علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که این جنگ از جنگ 8 ساله اهمیتش بیشتر بود و ما پیروزی در این جنگ  را اصلاً نباید فراموش کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان