اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1395 - 10:30   |   کد مطلب: 23135
بررسی گمانه‌زنی ها درباره
لیست خرید نهایی "پرسپولیس"
گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی تیمش در نیم فصل، لیست خرید خود برای سرخپوشان را در اختیار طاهری قرار داده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایلنا،  پرسپولیس در حالی که چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در نیم فصل از دست خواهد داد، با تصمیم برانکو و سنجش شرایط تیم، لیست بازیکنان مدنظر خود را به علی اکبر طاهری داده تا او برای جذب و مذاکره آنها اقدامات لازم را صورت دهد.
 
امید عالیشاه و احمد نوراللهی به دلیل خدمت سربازی باید راهی تیمی نظامی شوند و آرام طبع نیز خواهان دریافت رضایتنامه برای ترک این تیم شده است. شهاب زاهدی و محمد رحمتی نیز به دنبال انتقال قرضی به ماشین سازی هستند و ساسان انصاری و آنتونی گولچ نیز این تیم را در ابتدای فصل ترک کرده‌اند تا لیست این تیم برای نقل و انتقالات نیم فصل جای کار داشته باشد.
 
بر طبق اخبار رسمی، برانکو ایوانکوویچ در حالی تهران را به مقصد زاگرب برای پشت سر گذاشتن تعطیلات نیم فصل ترک کرده که لیست نقل و انتقالاتی نیم فصل خود را با اعلام نام 4 نفر برای جذب به علی اکبر طاهری ارائه داده است. در این لیست نام بازیکنان سپیدرود رشت، سپاهان اصفهان، نفت تهران و تراکتورسازی قرار دارد.
 
سروش رفیعی؛ بازیکن آزاد
 
سروش رفیعی در سرلیست سرمربی کروات پرسپولیس قرار دارد و دستور جذب این بازیکن که اکنون با پایان خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی، بازیکن آزاد محسوب می شود، اعلام شده است.
 
شایان مصلح؛ در انتظار سرنوشت انصاری
 
مدافع چپ 23 ساله سپیدرود رشت اکنون با ارائه بازی‌های جالب توجه در ترکیب این تیم مورد توجه پرسپولیس نیز قرار گرفته است. این مدافع چپ تکنیکی که سابقه بازی در استقلال را دارد اکنون در لیست برانکو قرار گرفته و احتمالا با جذب در این تیم مسیر محمد انصاری را پشت سر بگذارد. 
 
شجاع خلیل زاده؛ رضایتنامه‌ دردسرساز
 

او که با پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش در تراکتورسازی در حالی به اصفهان بازگشت که چند بازی بیشتر از یک نیم فصل با سپاهان قرارداد داشت اما در نهایت قرارداد خود را یک سال دیگر در لیگ شانزدهم با زردپوشان تمدید کرد. با این حال او اکنون مورد توجه پرسپولیس است
 
ایگور پراهیچ؛ دومین خارجی مطمئن از کروات
 
برانکو ایوانکوویچ بعد از تصمیم خود مبنی بر جذب بوژیدار رادوشوویچ و کیفیت فنی مناسبی که این دروازه‌بان ارائه داده است، اکنون به دنبال این است تا دومین خارجی تیمش را نیز از کشور خود جذب کند تا خاطره دو اوکراینی این تیم از اذهان پاک شود.
 
او در لیست خود برای دفاع میانی ایگور پراهیچ را به باشگاه معرفی کرده است که در فصل گذشته با حضور در پدیده مشهد به فوتبال ایران معرفی شد و این فصل را در نفت تهران به بازی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان