اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1395 - 8:40   |   کد مطلب: 23131
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:
لغزندگی جاده های استان/ تمام راه های مواصلاتی باز است
رییس پلیس استان همدان از لغزندگی جاده های استان به دلیل بارش شدید خبر داد و گفت: از همه هم استانی هایی که قصد تردد در جاده های استان را دارند خواهشمندیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از زنجیر چرخ برای تردد خود استفاده کنند

به گزارش صبح الوند،سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند با بیان اینکه امروز شاهد بارش باران نسبتا شدید در سطح جاده های استان هستیم گفت:  در حال حاضر همه جاده های اصلی و مواصلاتی استان باز است و خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی نداریم.

 

وی افزود: هرچند نمک پاشی و برف روبی در جاده های اصلی استان به دلیل لغزندگی هم اکنون در حال انجام است اما برای هیچ راه روستایی و فرعی استان تاکنون اقدامی نشده است چراکه باید استانداری در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

 

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: از همه هم استانی هایی که قصد تردد در جاده های استان را دارند خواهشمندیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در صورت عدم ضرورت سفر از تردد در جاده ها پرهیز کنند.

 

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه برای تردد در جاده ها با شرایط جوی حاکم از همه رانندگان خواستاریم از زنجیر چرخ برای تردد خود استفاده کنند گفت: هم اکنون به دلیل بارش ریز و شدید جاده های استان جاده های استان بسیار لغزنده است که جا دارد برای تردد همه نکات ایمنی برای سفری مطمئن لحاظ شود.

 

وی در خصوص دلیل بسته شدن قسمتی از راه در جاده ملایر نیز اضافه کرد: به دلیل لغزندگی جاده های این شهرستان بر اثر باران شدید گزارش شده که منجر به این شده که روز گذشته در زمان معلومی راه بندان اتفاق افتاد اما در حال حاضر هیچ مشکل خاصی در این راه وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان