اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1396 - 14:30   |   کد مطلب: 27965
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد
فوت 21 نفر در جاده قدیم ساوه ـ همدان
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه افزایش عوارضی باعث عدم تردد رانندگان در آزاد راه شده است، گفت: امسال 21 نفر در جاده قدیم ساوه ـ همدان فوت کرده‌اند.
جاده ساوه

به گزارش صبح الوند، رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افزایش عوارضی در همدان اظهار کرد: این امر باعث شده که خودروها از جاده‌های دوطرفه عبور کنند و از آزادراه عبور نکنند.

 

وی با بیان اینکه در آزادراه عوارض خودروی سواری 4 هزار و 400 تومان و تریلی 22 هزار تومان است، افزود:‌ فرض کنیم یک تریلی 22 هزار تومان از همدان تا دخان و 22 هزار تومان نیز از دخان تا ساوه پرداخت کند که مجموع 44 هزار تومان می‌شود و در نتیجه ترجیح می‌دهد که از آزادراه عبور نکند.

 

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته با ارزان بودن عوارض‌ها در 30 کیلومتر جاده قدیم ساوه ـ همدان سه نفر فوتی گزارش شد، خاطرنشان کرد:‌ امسال تاکنون 21 نفر در 28 کیلومتر جاده قدیم ساوه ـ همدان فوت کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه آزادراه ایجاد شده تا رانندگان از آنجا عبور کنند اما به خاطر هزینه بالای عوارضی تمام آنها به سمت جاده قدیم سرازیر شده‌اند، افزود: غرب کشور از لحاظ اقتصادی ضعیف است که خودروهای مردم این مناطق نیز استحکام لازم را ندارد و  نیز حاضر نمی‌شوند هزینه عوارضی را پرداخت و جان خود را نجات دهند

 

عزیزی با تاکید اینکه در نهایت به خاطر 8 هزار تومان عوارضی، یک پراید در جاده قدیم ساوه ـ همدان زیر تریلی می‌رود، افزود:‌ البته تریلی‌ها از آزادراه عبور نمی‌کند چراکه باید 50 هزار تومان تا ساوه عوارضی پرداخت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان