اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1395 - 12:47   |   کد مطلب: 22988
عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان در رشته فنی و مهندسی پژوهشگر برتر کشوری سال 95 شد.

به گزارش صبح الوند، غلامحسین مجذوبی در گفتگو با صبح الوند، با اعلام خبر معرفی وی به عنوان پژوهشگر برتر کشوری اظهار کرد:  هر ساله از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری کمیته ای تشکیل می شود و حدود 10 نفر به عنوان پژوهشگر برتر در رشته های مختلف انتخاب می شوند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا افزود: امسال از رشته  فنی و مهندسی سه نفر به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند که یکی از آنها بنده بودم.

 

وی  به شاخص های موثر در انتخاب پژوهشگر برتر اشاره کرد و گفت: پژوهشگر برتر را براساس یک سری شاخص ها انتخاب می کنند که شامل مواردی همچون تعداد مقالات ، تالیف کتب،  اختراعات، جایزه های جشنواره و مهمتر از همه  طرح های پژوهشی است و کسی که می خواهد شرکت کند حتما باید چند تا طرح پژوهشی ملی داشته باشد.

 

پژوهشگر برتر کشوری در خصوص طرح های پژوهشی اش گفت: 9 طرح پژوهشی ارائه داده ام  که همه منجر به فناوری و ساخت شده بود که یکی  طراحی و ساخت دستگاه خستگی سایشی برای شرکت ساخت موتورهای هوایی  بود و بقیه نظامی بود که نمی توانم مشخصاتشان را بیان کنم.

 

مجذوبی در پایان با اشاره به بالا بودن رتبه علمی  دانشگاه بوعلی در مقایسه با سایر دانشگاهها اظهار کرد: امسال چهارمین سال متوالی است که از دانشگاه بوعلی سینا پژوهشگر برتر کشوری انتخاب می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان