اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آذر 1395 - 23:00   |   کد مطلب: 22964
اویل پرایس گزارش داد:
ترامپ به عربستان حمله می کند
وب سایت اویل پرایس در گزارشی نوشت: ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا شخصیتی است که اختلافات میان آمریکا و عربستان را گسترده تر خواهد کرد..

به گزارش صبح الوند به نقل از جام نیوز، این وب سایت اقتصادی نوشت: عربستان به طور حتم در سال 2018 به خاطر سرمایه گذاری های کلان بانکی خود در کمپانی های نفتی این کشور، و روند نزولی قیمت نفت، دچار مشکلات اقتصادی زیادی خواهد شد. این در حالی بود که عربستان در زمینه روابط خارجی با متحد خود یعنی آمریکا در چند سال اخیر دچار تنش هایی شده است و اکنون نیز با روی کار آمدن ترامپ شاید اوضاع حتی بدتر هم بشود.
 
عربستان در سال اخیر به خاطر دست داشتن در حادثه 11 سپتامبر محکوم شده است اما هر بار اعمال تحریم ها با وتوی اوباما روبرو شده است. اکنون نیز برخی از دارایی های عربستان در آمریکا همچنان بلوکه بوده و تاثیرات تنش میان دو کشور باقیست.
 
اویل پرایس افزود: مقامات عربستانی بر این باور بودند که هیلاری کلینتون رئیس جمهور آمریکا خواهد شد و آنها می توانند همکاری خوبی را بین دو کشور برقرار سازند. هرچند که مقامات عربستان توانستند در سال های اخیر از تاثیرات لایحه 11 سپتامبر علیه کشورشان بکاهند، اما این امر اکنون متوجه رئیس جمهور جدید آمریکا خواهد بود و به احتمال زیاد این بار رئیس جمهور جدید آمریکا، روی دیگری را به مقامات عربستانی نشان دهد. ترامپ حتی در مبارزات انتخاباتی خود از لایحه ضد عربستانی 11 سپتامبر حمایت کرده است.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان