اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آذر 1395 - 18:13   |   کد مطلب: 22728
پرونده علیرضا زاکانی که با شکایت ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات، حسین فریدون برادر رئیس جمهور و رسول دانیال زاده در دادگاه کارکنان دولت مطرح رسیدگی بود، به دادسرا بازگشت.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، خستین جلسه محاکمه علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، 23 آبان ماه با شکایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات، حسین فریدون و رسول دانیال‌زاده در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه اظهارات زاکانی مربوط به دوران نمایندگی وی بوده و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به استعلام دادسرا پاسخ نداده بود، پرونده با اشکال تشریفات قانونی مواجه شد و برای طی تشریفات به دادسرا بازگشت.

حال باید هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به استعلام دادسرا پاسخ بدهد که آیا اظهارات زاکانی در راستای ایفای وظایف نمایندگی‌اش بوده است یا خیر؟

به گزارش تسنیم، روز گذشته (یکشنبه) نیز با شکایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت نفت و سید احمد موسوی (شاکی خصوصی) به پرونده علیرضا زاکانی مدیرمسئول سابق هفته‌نامه پنجره در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که هیئت منصفه مطبوعات، زاکانی را در ارتباط با عنوان اتهامی منتسبه، مجرم نشناخت. 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان