اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 15:53   |   کد مطلب: 16971
نماینده مردم تهران در مجلس درباره صحبت‌های محمدرضا عارف و حسین مرعشی در مورد طبقه بندی آراء مردم واکنش نشان داد.
آقای عارف؛ به جای برنامه‌ریزی برای انتخابات شورای شهر به فکر حل مشکلات ملت باش

به گزارش صبح الوند، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب، درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران و فعال سیاسی اصلاح طلب که گفته بود، عدم رأی آوری اصلاح طلبان در استان‌ها به دلیل عقب ماندن توسعه سیاسی در آنجا است، اظهار داشت: موضوع بیان شده توسط این فرد، از نظر طبقه بندی کردن آراء مردم کاملاً غلط و نادرست است.

وی افزود: تقسیم کردن جامعه و قیمت گذاری آراء آن‌ها که ما به ازای آن ارزش گذاری غلط تفاوت ایجاد می‌کند و رأی ممتاز را در جامعه مد نظر قرار می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منشأ این حرف این است که این اشخاص خودشان را محور، ملاک و میزان می‌دانند و به تناسب آن، آراء مربوط به خودشان را صحیح و درست می‌شمارند و آرایی که سمت آن‌ها منعکس نمی‌شود را با این اظهار نظر‌ها، رأی نمی‌دانند.

وی عنوان کرد: به همین دلیل می‌بینید که در دولت دوم خرداد ادعای احترام به رأی مردم را مطرح کردند اما وقتی مردم از آن‌ها رو برگرداندند، تبدیل شد به حرکت‌های پوپولیستی بی‌ارزش و حضور با ارزش مردم از نگاه اصلاح طلبان به ضد ارزش تبدیل شد.

زاکانی عنوان کرد: طبقه بندی آراء مردم در گذشته اصلاح طلبان بوده و چیز دور از ذهنی نیست اما غلط و مردود و پاسخش روشن است.

وی درباره صحبت‌های محمدرضا عارف، فعال سیاسی اصلاح طلب و منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس، مبنی بر اینکه گام بعدی اصلاح طلبان تصاحب ۷۰ درصد کرسی‌های شورای شهر است، اظهار داشت: به نظر بنده آقای عارف و منتخبان مجلس دهم لازم نیست توجه زیادی به انتخابات شورای داشته باشند و دوستانشان در بیرون از مجلس به این فعالیت بپردازند.

عضو مجلس شورای اسلامی گفت: دوستانی که منتخب مردم در مجلس هستند، به جای این برنامه‌ریزی، با دولت همکاری کنند و مشکلات مردم را حل کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان