اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مهر 1395 - 11:34   |   کد مطلب: 20567
بهرام پارسایی در خصوص احتمال کاندیداتوری عارف و عبور از روحانی گفت: هنوز بحثی راجع به کاندیداتوری عارف مطرح نشده و تا جایی اطلاع دارم بعید می‌دانم عبور از روحانی انجام شود.

به گزارش صبح الوند، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اعضای این فراکسیون در شورای عالی اصلاح‌طلبان گفت: هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده است، افرادی که کاندیدا هستند قرار است معرفی شوند و در اولین جلسه شورای مرکزی با رای‌گیری مشخص می‌شوند.

وی در خصوص تعطیلی دوماهه جلسات مجمع عمومی فراکسیون امید گفت: مجمع عمومی دو ماه است که به صورت رسمی برگزار نشده ولی جلسات غیر رسمی بوده از قبیل جلسه با آقای نوبخت بوده که به عنوان جلسه رسمی نبوده اما تقریبا همه اعضا در آن حضور داشته‌اند.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: در خصوص ائتلاف اصلاح‌طلبان با حزب اعتدال و توسعه در سال 96 تلاش‌ها بر این است که حداکثر هماهنگی و ائتلاف صورت بگیرد چرا که این ائتلاف تا کنون نتایج مطلوبی در بر داشته و موفق بوده است.

پارسایی در خصوص احتمال کاندیداتوری عارف و عبور از روحانی عنوان کرد: هنوز بحثی راجع به کاندیداتوری عارف مطرح نشده و تا جایی اطلاع دارم بعید می‌دانم عبور از روحانی انجام شود.

وی افزود: پس از معرفی نمایندگان فراکسیون به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، تصمیم‌گیری در خصوص نحوه آغاز و انجام فعالیت‌های انتخاباتی انجام خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون امید گفت: قطعا فراکسیون امید هر روز منسجم‌تر از قبل می‌شود و در انتخابات 96 هم به صورت منسجم عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان