اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آذر 1395 - 14:03   |   کد مطلب: 22590
مدیر ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد گفت: ما روی زمین کاور پوشیده بودیم ولی 30 درصد زمین به دلیل ورزش باد بدون کاور شد و کاورها به اطراف زمین پرت شده بود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده به دلیل بارش برف سنگین در مشهد لغو شد اما ظاهرا قسمتی از زمین بدون کاور ماند و همین موضوع باعث لغو مسابقه شده است.
سلاطین مدیر ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد گفت:‌ از ساعت18 امروز پاکسازی زمین آغاز می‌شود ولی باید بگویم ما از چند روز قبل کاوری را در نظر گرفتیم و پیش از اینکه بارش برف شب گذشته آغاز شود آن را روی زمین پوشاندیم.
وی افزود: متأسفانه باد شدیدی شروع به وزیدن کرد و باعث شد بخشی از کاورها به کنار برود و به همین علت همان 30 درصدی که کاور نداشت، باعث شد زمین برفی و شرایط بدی روی آن ایجاد شود. در حال حاضر 70 درصد زمین دارای کاور است و تنها 30 درصد از زمین کاور ندارد که همان طور که اشاره کرد به خاطر وزش باد این اتفاق افتاد.
سلاطین در ادامه تأکید کرد: ما تمام تمهیدات را اندیشیده‌ایم اما بارش باران ما را هم غافلگیر کرد اتفاقاً امروز داوران از زمین بازی دیدن کردند و آنها به دلیل همین 30 درصد برفی که روی قسمتی از زمین نشسته بود، بازی را لغو کردند.
مدیر ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد تأکید کرد: ما دو تیم در خراسان داریم و برای این دو تیم یک زمین در اختیار ما است باید شرایطی را ایجاد کنیم که زمین آسیب نبیند و این امکان وجود داشت که آن 30 درصد را پاکسازی کنیم ولی اگر این کار را می‌کردیم زمین خراب می‌شد و نمی‌توانستیم بازی هفته آینده سیاه‌جامگان را در این زمین برگزار کنیم.
وی در پایان گفت:‌به هر صورت ما برای پاکسازی زمین اقدامات لازم را از ساعت 18 انجام می‌دهیم و امیدواریم طبق دستوری که ناظر داوری خواهد داد مسابقه رأس ساعت 14 فردا برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان