اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آذر 1395 - 23:36   |   کد مطلب: 21998
رئیس اوقاف شهرستان همدان از اطعام 2 هزار زائر در موکب حضرت زینب‌(س) واقع در محور همدان ـ ساوه خبر داد و گفت: تاکنون در این موکب 13 میلیون تومان هزینه شده است

به گزارش صبح الوند، به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به برپایی موکب حضرت زینب(س) از سوی اداره اوقاف شهرستان همدان، اظهار کرد: این موکب فعالیت خود را از روز جمعه آغاز کرده است.

وی از اطعام 2 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) خبر داد و افزود: تاکنون در این موکب 13 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اوقاف شهرستان همدان با اشاره به اینکه 15 نفر از کارکنان اوقاف شهرستان و امامزاده‌ها در موکب حضرت زینب(س) خدمات ارائه می‌کنند، بیان کرد: این موکب در عوارضی اتوبان ساوه ـ همدان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته یک‌هزار نفر در موکب حضرت زینب(س) اطعام شدند، ادامه داد: هزینه‌های این موکب از محل موقوفه تاج ماه‌خانم تأمین‌ شده است.

حسینی با اشاره به اینکه نیت موقوفه تاج ماه‌خانم برای خیرات عمومی است، بیان کرد: تاج ماه‌خانم همسر بهاءالملک است که هر دو این افراد در همدان دارای موقوفاتی هستند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) برکات زیاد و غیرقابل وصفی دارد، افزود: در این موکب بسته‌های فرهنگی نیز به زائران ارائه می‌شود.

رئیس اوقاف شهرستان همدان با اشاره به اینکه هر ساله به تعداد زائران امام حسین(ع) در اربعین افزوده می‌شود، تأکید کرد: خدمات‌دهی به زائران اربعین باید مورد توجه جدی قرار گیرد و اداره اوقاف استان همدان نیز در راستای اجرای امینانه نیت موقوفات در این موکب به زائران امام حسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان