اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آبان 1395 - 8:42   |   کد مطلب: 21122
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان گفت: اين استان آمادگي لازم را براي استقبال از زائران اربعين حسيني دارد.

به گزارش صبح الوند، محمدابراهيم الهي تبار روز سه شنبه در آئين معارفه رئيس عقيدتي سياسي انتظامي همدان اظهار کرد: استان همدان در مسير زائران اربعين حسيني قرار دارد و هر ساله ميليونها زائر از مسيرهاي شرياني اين استان راهي عتبات عاليات مي شوند.

وي اضافه کرد: امسال با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته علاوه بر استقبال از زائران در داخل از استان ، 6 موکب در کشور عراق توسط همداني ها داير مي شود.

معاون استاندار همدان يادآوري کرد: با توجه به حضور به هنگام و آماده باش پليس در اربعين سال گذشته ، ميزان سوانح فوتي نسبت به سال ماقبل 50 درصد کاهش يافت.

الهي تبار اضافه کرد: زمان برگشت زائران اربعين حسيني مصادف با برودت هوا و مسدود شدن برخي از جاده هاي اين استان بود که 25 هزار نفر در همدان اسکان داده شدند.

وي گفت: با توجه به فرموده رهبري انقلاب درباره تضعيف نکردن افرادي که در خط مقدم مبارزه با دفاع قرار دارند ، رويکرد مديريت ارشد استان حمايت جدي از عوامل ناجا بعنوان پيشقراولان مقابله با تهديدها براي ايجاد امنيت است.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان افزود: همدلي و همفکري مجموعه استانداري و عوامل انتظامي استان همدان منجر به توفيق اين نيرو در بسياري از حوره ها شده است.

الهي تبار تصريح کرد: نيروي انتظامي در حل يکي از بدعت هاي ناصحيح که وارد عزاداريها شده به خوبي عمل کرد و با اين وجود ساير نهادها بايد اين نيرو را در رفع اين بدعت ياري دهند.

وي گفت: نيروي انتظامي همدان به خوبي توانسته امنيت را در اين استان حاکم کند و در تمامي شاخص هاي امنيتي رتبه برتر کشوري را به خود اختصاص دهد.

معاون استاندار همدان افزود: سنجش ميزان اعتماد عمومي توسط وزارت کشور نشان داد که 85 درصد مردم اميد به آينده اي بهتر دارند.

الهي تبار خاطر نشان کرد: امام راحل در سال 57 در راستاي مبارزه با رژيم استبدادي اعتراض خود را نسبت به تصويب قانون کاپيتولاسيون اعلام کردند.

وي افزود: ادامه اين اعتراض ها منجر به شکل گيري قيام 30 مهر 57 در همدان شد و قيام 13 آبان نيز نشان گرفته از حرکت خودجوش دانش آموزان اين استان است.

در آئيني با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر همدان، جانشين عقيدتي ناجا و جمعي از فرماندهان نظامي و انتظامي حجت الاسلام بهمن جوشقاني به عنوان رئيس جديد عقيدتي سياسي انتظامي همدان معرفي شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان