اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1395 - 19:42   |   کد مطلب: 21203
هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که در مهمترین آن‌ها استقلال با فولاد به تساوی رسید، پرسپولیس هم موفق شد نفت آبادان را شکست بدهد.

به گزارش صبح الوند به نقل از قانون، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که در مهمترین آن‌ها استقلال با فولاد به تساوی رسید، پرسپولیس هم موفق شد نفت آبادان را شکست بدهد.

تساوی استقلال با درخشش انصاری

بازی با سرعت بالایی آغاز شد، در دقیقه 23 ارسال یعقوب کریمی با ضربه سر علی قربانی همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت. در دقیقه 34 روی ارسال هرایر مگویان، جابر انصاری با ضربه سر توانست دروازه فولاد را باز کند. در دقیقه 57 ارسال زمینی یعقوب کریمی با ضربه جابر انصاری همراه بود، که این ضربه با اشتباه طالب‌لو با فاصله کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.  در دقیقه 65 عبدالله ناصری در یک فضای بسیار خوبی برای شوت زنی قرار گرفت اما قبل از اینکه ضربه کاوه ضربه را بزند پادوانی با یک تکل زیبا مانع شوت‌زنی او شد. در دقیقه 78 فولاد توانست گل مساوی را توسط ساسان انصاری با یک ضربه دقیق به ثمر برساند تا استقلال با این تساوی 14 امتیازی شود. اتفاق ویژه این دیدار خطایی بود که بازیکنان استقلال روی شریفات مرتکب شدند و داور آن را پنالتی نگرفت.

برتری سرخپوشان در دربی تبریز

دربی تبریز همیشه حساسیت‌های ویژه‌ای دارد ولی این بار با صدرنشینی تراکتورسازی بازی حساس‌تر از قبل پیگیری شد. تراکتورسازی که بازی را خوب شروع کرده بود موفق شد در دقیقه 40 توسط ادینیو به گل برسد، مهاجم برزیلی تراکتورسازان در دقیقه 46 دومین گل خودش و تیم را هم وارد دروازه گسترش فولاد کرد تا بازی دو بر صفر شود. تلاش دو تیم تا پایان بازی بی نتیجه بود تا این دیدار با برتری سرخپوشان تبریزی به پایان برسد.

تثبیت صدرنشینی پرسپولیس

پرسپولیس تهران که با 19 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار داشت موفق شد در یک بازی برتر صنعت نفت آبادان را هم با تک گل طارمی ببرد تا روند شکست ناپذیری خود را در لیگ برتر حفظ کنند. سرخپوشان در این بازی موقعیت‌های متعددی داشتند که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت. در دقیقه 77 رامین رضاییان با تشویق هواداران وارد میدان شد و 9 دقیقه بعد روی یک سانتر زیبا طارمی را در موقعیتی ایده‌آل در مقابل دروازه قرار داد تا شماره 9 محبوب پرسپولیسی‌ها تک گل 3 امتیازی بازی را وارد دروازه شاگردان دست نشان کند.

سایر دیدارها

ماشین‌سازی تبریز در ادامه نتایج ضعیفش با نتیجه 4 بر یک از پیکان شکست خورد تا به رکورد 10 گل خورده در 3 بازی اخیرش برسد. سایپا که میزبان سپاهان بود ابتدا در دقیقه 26 یک گل خورد ولی حامد شیری در دقیقه 93 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. صبای قم هم که میزبان پدیده بود، بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 از شاگردان مهاجری شکست خورد تا با 9 امتیاز کماکان در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. استقلال خوزستان که هنوز نتوانسته به روزهای خوب فصل گذشته‌اش بازگردد، در نهایت مقابل ذوب‌آهن هم با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا 11 امتیازی باقی بماند.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان